انتخابات دوچرخه سواری برای رفع ابهامات در اساسنامه UCI برگزار می شود


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837291

بازدید رئیس اداره کل امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش از فدراسیون دوچرخه سواری

رئیس اداره کل فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون دوچرخه سواری با کمک دبیرکل مبارزه با دوپینگ تمامی ابهامات را رفع و مدارکی را برای ارائه به UCI و تایید فدراسیون تنظیم می کند. اساسنامه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نصرلا پریچهره سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی با حضور در فدراسیون دوچرخه سواری با رسول هاشم کندی دیدار کرد. در این جلسه رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گزارشی از آخرین مکاتبات این فدراسیون با اتحادیه جهانی دوچرخه سواری درباره موضوع تصویب اساسنامه فدراسیون ایران ارائه کرد. پریچر پس از این دیدار از ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری بازدید کرد و دقایقی از لیگ دوچرخه سواری بانوان بازدید کرد.

نصرلا پریچهره با اشاره به بازدید خود از فدراسیون دوچرخه سواری گفت: طبق توافقی که با رئیس فدراسیون دوچرخه سواری داشتیم به همراه همکاران دفتر امور مشترک وزارت ورزش و جوانان با رئیس و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری دیدار و گفتگو کردیم. دبیر فدراسیون، مدیر تیم ملی، گروه پیشکسوتان و مدیر تیم: تیم ملی داشتیم.

وی با بیان ابهامات بین فدراسیون جهانی دوچرخه سواری و فدراسیون ملی ایران، گفت: در این جلسه تصمیماتی برای بهبود بیشتر کار فدراسیون در خصوص تصویب اساسنامه توسطFIA) مقرر شد جلسه انتخابات برگزار شود.

وی ادامه داد: طبق مکاتبات اخیر بر اساس آزمایش سلامت، در گذشته متاسفانه دوپینگ در فدراسیون دوچرخه سواری افزایش یافته است که با توجه به FIA وی خواستار انحلال کمیسیون بهداشت و برکناری دست اندرکاران کمیسیون فدراسیون دوچرخه سواری ایران شد.

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: با توجه به درخواست FIA به دست رئیس فدراسیون نرسید، ابلاغ اساسنامه به تعویق افتاد. خوشبختانه به زودی گزارش های مصور با مشورت معاونت دوپینگ در اختیار فدراسیون جهانی قرار خواهد گرفت.

وی با تقدیر از نشست امروز با مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: امروز در میانه آخرین مکاتبات و مذاکرات فدراسیون دوچرخه سواری با اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری بودیم و امیدواریم شرایط برگزاری انتخابات در خصوص برگزاری انتخابات فراهم شود. مبارزه با دوپینگ که نکات حساس زیادی دارد، امروز مسائلی را مطرح کردیم که در این زمینه خوشحالیم، تلاش زیادی از سوی فدراسیون دوچرخه سواری و ستاد مبارزه با دوپینگ کشورمان انجام شده است.به هر حال وزارت ورزش تلاش می کند تا انتخابات این فدراسیون پس از تصویب اساسنامه و برگزاری انتخابات کمیسیون های مربوطه در اسرع وقت برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید