جمع آوری بیش از 140000 متر مکعب شن و ماسه از سطح محورهای مواصلاتی

ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780970

این به منظور تسهیل ترافیک و بهبود ایمنی جاده انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جمع آوری بیش از 140 هزار متر مکعب شن و ماسه از محورهای ارتباطی سیستان و بلوچستان در هفت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: جریان آب رودخانه هیرمند و خشک شدن تالاب بین المللی هامون بادهای موسمی 120 روزه در منطقه را به 180 روز رساند و منجر به شن های تند و شدید شد. طوفان گرد و خاک در اکثر روزها سال در منطقه سیستان بود که علاوه بر ایجاد مشکلات عدیده برای شهروندان در برخی از روزهای سال باعث کاهش دید افقی و مسدود شدن راه های ارتباطی در این منطقه شد.

وی ادامه داد: رانندگان منطقه سیستان در گرمای شدید تابستان و طوفان شدید در منطقه با سرعت بیش از 120 کیلومتر در ساعت در اکثر روزها ایثارگرانه و به دور از خانواده به صورت شبانه روزی با تیم های ویژه در جاده ها برای شهروندان تلاش می کردند. استان بدون دغدغه و سفر راحت در راه های ارتباطی منطقه.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: حجم زیاد شن و ماسه و شدت طوفان در منطقه به بیش از 70 میلیارد ریال 19 ماشین آلات و تجهیزات سنگین در محور سیستان خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید