جمع آوری 600 میلیون تومان کمک به قربان بایرام در قزوین


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881563

ناصر ظهیری گفت: مردم شریف استان قزوین که نذورات ایثار دارند می توانند به دفاتر کمیته امداد و مراکز خیریه سراسر استان مراجعه و نذورات خود را اهدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ، ناصر ظهیری در نشست خبری که صبح امروز (پنجشنبه) در سالن اجتماعات استانداری قزوین به منظور تشریح برنامه های کربان بیرم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه های کمیته امداد که هر ساله در طول سال اجرا می شود، اظهار داشت: ایام قربان بایرام باید بحث شود تامین گوشت قربانی از محل کمک های مردمی به خانواده های نیازمند تحت پوشش است.

وی افزود: مردم شریف استان قزوین که نذری ایثار دارند می توانند به دفاتر کمیته امداد و مراکز خیریه سراسر استان مراجعه و نذورات خود را اهدا کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم خیر و نوع دوست استان که قصد کمک مالی دارند؛ آنها می توانند این کار خداپسندانه را از چند طریق انجام دهند.

وی گفت: مردم می توانند کمک نقدی خود را به شماره کارت 6037997950028515 واریز و یا با شماره گیری کد #1*028*8877 با تلفن همراه کمک نقدی کنند.

ظهیری خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان قزوین نیز آمادگی دریافت کمک های نقدی مردم را دارد و در صورتی که مردم گوشت ذبح کرده باشند. آماده دریافت آن برای توزیع بین خانواده های نیازمند هستیم.

وی در پایان با اشاره به جمع آوری 600 میلیون تومان کمک برای قربان بایرام اظهار داشت: محل تعیین شده برای دریافت کمک ها کشتارگاه دشت بره در جاده بوئین زهرا است و با هماهنگی های انجام شده گوسفندان در این مکان به صورت بهداشتی ذبح می شوند. نحوه و پس از بسته بندی در روز قربان بایرام بین ذینفعان شناسایی شده توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید