جنایت انجام شده در مشهد مقدس ریشه انگلیسی دارد


ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820412

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته:

امام جمعه اراک گفت: ما مسلمانان اعم از سنی و شیعه در کنار هم هستیم و باید مصلحت اسلام را رعایت کنیم، نه اینکه اینقدر تبلیغ شود که یک جوان از پس آن بربیاید. در برابر دینداری او برادران.” در قلب چنین جنایاتی قطعا بریتانیا و همدستانش قرار دارند و ما باید از این حادثه درس بزرگی بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نماز جمعه این هفته با اشاره به دهمین ماه مبارک رمضان مصادف با وفات حضرت خدیجه کبری (س) گفت: دین اسلام را قربانی کردند.

وی با اشاره به جنایت انجام شده در صحن رضوی در حرم امام رضا (ع) گفت: در این حادثه تروریستی که قطعا دست استکبار جهانی را در اختیار دارد، یک جوان شستشوی مغزی به سه دانش آموز با ضربات چاقو حمله کرد که طی آن دو نفر. به شهادت رسیدند.

امام جمعه اراک گفت: این جنایت باید توسط مسئولان اطلاعاتی و امنیتی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و نباید به راحتی از کنار آن گذشت. امثال این جوان ابزار جنایتکاران جهان از جمله آمریکا و اسرائیل و همدستان آنها هستند که با عناوین مختلف قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند. آنها به جای حمله به مخالفان اسلام، مسلمانان و علما را شستشوی مغزی می دهند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه دشمنان ما معتقدند بهترین راه برای دوری از تهدید کشتن مسلمانان است، گفت: این جوان جاهل در بیانات خود می گوید کمک گرفتن از علی (ع) ارتداد است. باید به او گفت: آیا دعوت ائمه اطهار (ع) نشان از شناخت خدا دارد؟ آیا گرفتن کمک و حکم قتل جرم است؟ ما شیعیان ائمه علیهم السلام را وسیله استغفار از خداوند می دانیم و این بدان معنا نیست که آنها خود را خدا می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: تا زمانی که جهان اسلام عامدانه با این گونه گرگ ها و جنایت ها برخورد نکند، دشمنان علیه ما دست به چنین اقداماتی خواهند زد. باید هوشیار بود. ما متاثر از مسئله افغانستان و ملت های دیگر هستیم و آنها را برادر خود می دانیم. ما مسلمانیم، اعم از سنی و شیعه، و باید به مصلحت اسلام رسیدگی کنیم و خدای ناکرده اینقدر تبلیغات صورت نگیرد که یک جوان بتواند چنین جنایتی را در حق برادران دینی خود انجام دهد. در قلب چنین جنایاتی قطعا بریتانیا و همدستانش قرار دارند و ما باید از این حادثه درس بزرگی بگیریم.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی، شهید آوینی و روز ملی فناوری هسته ای گفت: امیدواریم بتوانیم در بحث صنایع هسته ای از جمله داروسازی، کشاورزی، علمی، فنی، زیست محیطی، نقش پیشرو داشته باشیم. و غیره.» در مذاکرات برجام به اقدامات مسالمت آمیز اکتفا نکنیم. حتی غرب هم باید از اقدامات صلح آمیز هسته ای ایران حمایت کند، اما متأسفانه علیرغم تعهداتشان، در این مسیر سنگ اندازی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید