جنگ حق و باطل به قدمت تاریخ است


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901365

حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی ناوگان راهبردی ارتش اظهار داشت: جنگ حق و باطل همیشه وجود داشته و به قدمت تاریخ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ارتش، حسین صنعت پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی ناوگان راهبردی ارتش در پنجمین مراسم بزرگداشت 565 شهید نیروی زمینی ارتش که با تاکید بر شهدای ارتش در محل قدس برگزار شد، گفت: تالار مدرسه امام خمینی (ره) قم. : جنگ حق و باطل همیشه وجود داشته و به قدمت تاریخ است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: قرآن در دو جا فلسفه جنگ و جهاد را اینگونه بیان می کند: اگر حافظ نباشد زمین پر از فساد می شود و اگر حفاظ نباشد زمین پر از فساد می شود. ، عبادتگاه ها ویران می شود.

صنعت پور امیری تاکید کرد: جنگ ما پاسداری از جریان بندگی و بندگی است و همواره آماده پاسداری از وحدت و استقلال کشور هستیم.

وی به راه سرخ شهادت و اهمیت مقابله با جریانات باطل اشاره کرد و گفت: امام مجتبی (علیه السلام) فرمود: سرنوشت ما شهادت است; زیرا سکوت در برابر باطل معنا ندارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در شهر مقدس قم به یاری ائمه اطهار و اهل بیت (ع) قیام کردند و زمینه ساز پیروزی انقلاب شدند. انقلاب شکوهمند ایران و به خواست خداوند این امانت در دست مسلمانان با هدایت دلسوزانه صاحب واقعی مهدی موعود (عج) خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید