جهاد برای آبرسانی سپاه الغدیر استان یزد به 58 روستای محروم استان


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844142

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از آبرسانی به 58 روستای فرسوده استان یزد توسط جهادگران سپاه الغدیر با هم افزایی با سایر دستگاه های اجرایی استان برای کاهش مشکلات مربوط به آب در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار یزدرزا اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به مردم استان و کاهش مشکلات ناشی از تنش آبی در روستاها، آبرسانی به 58 روستای استان به دستور قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی انجام شده است. مدت اجرای این پروژه 30 ماه است و در فاز اول بیش از 131 میلیارد تن اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 3 ماه از آغاز پروژه می گذرد و در این مدت تاکنون 7 کیلومتر از مسیر خط انتقال تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه در مجموع به 148 کیلومتر خط انتقال، 25 مخزن کوچک و بزرگ آب نیاز دارد. ، 2 ایستگاه پمپاژ آب در قالب 6 مجتمع آبی اجرا می شود.

فرمانده سپاه الغدیر گفت: این 58 روستا در شهرستان‌های خاتم، ابرکوه، اردکان، مهریز و یزد است. در تامین آب آشامیدنی مشکلاتی وجود داشت. این طرح به منظور کاهش آلام و مشکلات مردم با مساعدت همه دستگاه های ذیربط در استان مرهمی بر زخم های خشکسالی در این روستاها اجرا می شود و از همکاری و همکاری بسیار خوب با گروه های جهادی تشکر کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر با همکاری و حمایت گروه های جهادی و دستگاه های اجرایی استانی طی سالیان گذشته توانسته است گام های خوبی در راستای محرومیت زدایی در استان بردارد.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان با بیان اینکه سپاه تمام هویت خود را مردمی و خدمت به مردم می داند، گفت: سپاه از دل مردم برای خدمت به مردم و دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن برخاسته است. رستا برای خدمت رسانی کامل به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و طرح آبرسانی به این 58 روستای استان نیز در همین راستا اجرا می شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید