پایان مشکلات آب در 349 روستای محروم استان کرمانشاه با اجرای طرح جهاد آبرسانی


ساعت: 22:47
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877676

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خبر داد؛

فرزاد دوستوندی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) متعهد شده است تا در قالب هشت مجتمع در مدت 30 ماه به 349 روستای استان کرمانشاه آبرسانی کند که از ظرفیت گروه های جهادی تخصصی در این طرح استفاده خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزاد دوستوندی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: با شروع فصل تابستان از ظرفیت جهادی استفاده و اردوهای جهادی در سراسر استان کرمانشاه برپا می شود.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: یکی از طرح هایی که از ظرفیت گروه های جهادی به صورت تخصصی استفاده می شود، طرح بزرگ جهادی آبرسانی در مناطق فقیرنشین استان است.

وی یادآور شد: این طرح طی تفاهم نامه ای از سوی وزارت نیرو با محوریت امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منعقد شد که در سراسر کشور از جمله استان کرمانشاه در حال اجراست.

دوستوندی با بیان اینکه قرار است در این طرح از ظرفیت گروه های جهادی تخصصی استفاده شود، افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) متعهد شده است در مدت 30 ماه به 349 روستای استان کرمانشاه در قالب هشت مجتمع آبرسانی کند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کار این هشت مجتمع در استان کرمانشاه با همکاری قرارگاه نجف اشرف و سپاه رسول اکرم (ص) انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مجموع اعتبار این پروژه ها 300 میلیارد تن است، گفت: در حال حاضر تعدادی از پروژه ها بین 20 تا 30 درصد پیشرفت داشته و برخی دیگر نیز در مرحله تجهیز کارخانه هستند.

دوستوندی گفت: ساخت پروژه های دیگر از جمله ساخت خانه برای مستمندان و خانواده های تحت پوشش کمیته مددکاری امام خمینی (ره) بر عهده بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و 852 گروه جهادی ثبت نام شده برای محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید