«جهاد تبیینی» موضوعی فوری، قاطع و جهانی است


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882526

امیر کیومارت حیدری گفت: جهاد تبیین فوری، قطعی و همگانی است و امروز مهمترین نعمتی که باید تبیین و سپاسگزاری شود تبیین مقام والای ولایت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر کیومارت حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در جشنواره گوهر فاطمیه ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مرکز پشتیبانی و آموزش نیروی زمینی برگزار شد، با بیان اینکه امروز نیروی زمینی افتخار خدمت و میزبانی به جامعه عفاف را دارد، گفت: حجاب و عفاف

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی گفت: شما زنان محجبه و محجبه امری خاص و الهی هستید و برای رسیدن به شرایط ایده آل جامعه و تحقق خانواده اسلامی تلاش و کوشش می کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رسالتی که همه مردم در عرصه جهاد تبیینی بر عهده دارند، افزود: جهاد تبیینی امری مبرم، مقوله و همگانی است و امروز مهمترین نعمتی که نیاز به تبیین و تشکر دارد همین است. توضیح از جایگاه رفیع استان.

امیر حیدری با تاکید بر اینکه رهبری امروز راه میانبر جامعه ما در عصر غیبت است، افزود: بالاترین نعمتی که باید همواره قدردان آن بود، نعمت بزرگان جامعه است. ممنون از این نعمت.

وی بهترین راه شکرگزاری را اطاعت محض عنوان کرد و افزود: امروز همه ما وظیفه داریم که اطاعت از نعمت مرجعیت داشته باشیم و زنان با حجاب اسلامی قطعا به فرمان رهبر خود عمل کرده اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بانوان متدین با حجاب خود را پوشانده و از این طریق به عزت و منش الهی دست یافته اند.

امیر حیدری خطاب به حضار گفت: حجاب لازمه جامعه خداست و شما پاکان با حجاب خود حکومت داری را به میدان آورده اید.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید