جوان انقلابی از لوکوموتیو محبر پیاده شد!

جوان انقلابی از لوکوموتیو محبر پیاده شد!

روز جدید : به گزارش دیده بان ایران؛ سخنگوی دولت در حالی از دومین استعفای عبدالملکی صحبت کرد که وی هفته گذشته چهار انتصاب جدید در این وزارتخانه منصوب کرد و علی اکبر رضایی را به عنوان معاون وزیر آموزش و پرورش و مسعود حسین پور را به عنوان رئیس مرکز حراست این وزارتخانه امیرحسین جوزی منصوب کرد. رئیس دفتر گسترش، آموزش و تحقیقات وزارت تعاون و محتبی جلالیان به عنوان مدیرکل پشتیبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند. عبدالملکی رکورددار انتصابات وزارتی است و نزدیک به هزار جوان انقلابی را در مناصب مختلف دارد. نصیحت شستا و … را تعیین کرد. او پیش از این از برکناری هزار مدیر غیرقانونی صحبت کرده بود.

اولین استعفای دولت ابراهیم رئیسی سرانجام در روزی اعلام شد که نمایندگان مجلس در نهایت اولین کارت زرد را به وزرای کابینه نشان دادند و فاطمی امین را به دلیل بی توجهی به اقتصاد مشت زدند، حجت عبدالکی حتی برای سالگرد دولت رأس عیسی در وزارتخانه بود. او نماند. عبدالمالکی با رای دادن نزدیک به 200 قانونگذار به او و تصاحب وزارتخانه یک شبه از شریعتمداری، نشان داد که خدمت کردن (یا ولع قدرت) چقدر پرشور است. عبدالملکی در دفاع از برنامه های خود برای رای اعتماد مجلس در اول شهریور سال گذشته، اولین اقدام خود را ریشه کنی فساد در واحدهای اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و قول داد که مدیران را سالم و کارآمد نگه دارد. مدیران مفسد و رانت خوار در اسرع وقت شناسایی و برکنار می شوند و مدیران متخصص، جهادی و انقلابی جایگزین آنها می شوند. وی بعداً در پاسخ به انتقادها از عملکرد خود در وزارتخانه گفت: «هنوز به مرحله افزایش آرا نرسیده‌ایم، اما این کار را انجام خواهیم داد.

طرفداران عبدالمالکی تا کنون بر این باور بوده اند که مخالفان عبدالمالکی که بر عزل وی تاکید دارند، ریشه در مافیای فساد این وزارتخانه دارند. حال سوال این است که آیا مافیای فساد روندی را آغاز کرده است که به استعفای عبدالملکی منجر شود؟

استعفای دوم

برخی می گویند استعفا یک رویکرد محترمانه برای اخراج است. این در حالی است که سخنگوی دولت در نشست خبری به خبرنگاران گفت که عبدالملکی برای دومین بار از ریاست جمهوری استعفا داده و استعفای وی تایید شده است. قدردان زحمات جهادی و شبانه روزی مجاهدین در دوران تصدی وزارت کار هستیم و البته ایشان به همکاری با دولت ادامه می دهند و از دولت برکنار نمی شوند اما به کار خود ادامه می دهند. به عنوان مشاور رئیس جمهور از امروز.

به گزارش دیده بان ایران؛ سخنگوی دولت در حالی از دومین استعفای عبدالملکی صحبت کرد که وی هفته گذشته چهار انتصاب جدید در این وزارتخانه منصوب کرد و علی اکبر رضایی را به عنوان معاون وزیر آموزش و پرورش و مسعود حسین پور را به عنوان رئیس مرکز حراست این وزارتخانه امیرحسین جوزی منصوب کرد. رئیس دفتر گسترش، آموزش و تحقیقات وزارت تعاون و محتبی جلالیان به عنوان مدیرکل پشتیبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند. عبدالملکی رکورددار انتصابات وزارتی است و نزدیک به هزار جوان انقلابی را در مناصب مختلف دارد. نصیحت شستا و … را تعیین کرد. او پیش از این از برکناری هزار مدیر غیرقانونی صحبت کرده بود.

عبدالملکی در نامه ای کوتاه نوشت که برای هماهنگی بیشتر دولت استعفای خود را اعلام می کنم. جانشین وی که شب گذشته از سوی نهاد رسانه ای تسنیم (نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) معرفی شده بود، با زاهدی وفا از چهره های نزدیک به خبرچین جایگزین شد تا این پیام به گوش برسد که رئیسی بیشتر به خبرچین اعتماد دارد تا جوانان انقلابی. !

انتقاد زیاد

به گزارش دیده بان ایران؛ یکی از مهم ترین انتقادات به عبدالملکی، انتصاب عجیب افراد کم تجربه به عنوان داریوش ابوحمزه به عنوان معاون خدمات اجتماعی بود. اظهارات وی واکنش تند فعالان کارگری را برانگیخت و وی را از روابط کارگری و اجتماعی و واقعیات زندگی کاری بی اطلاع خواندند و حتی با مواضع کنونی خود همخوانی نداشتند.

بازگشت به میدان صحبت!

چهره او در مقابل مردم اساساً شبیه قاضی برنامه تلویزیونی میدان بود که صحبت هایش درباره مسائل اقتصادی از جمله ایجاد یک میلیون تن شغل سوژه طنز بسیاری از کاربران فضای مجازی شده است. FATF و برجام. وی همچنین یک بار برای ابتذال فرهنگی برای مسئولان فرهنگی دولت یازدهم و دوازدهم آرزوی مرگ و عذاب الهی کرد.

پیش از این عبدالمالکی در اظهاراتی عجیب گفته بود که دلیل توسعه صنعت خودروسازی در کره جنوبی این است که در معماری این کشور پارکینگ ها به گونه ای ساخته شده است که خودروهای آمریکایی نمی توانند وارد شوند. وی همچنین در توئیتی پیشنهاد کرد که بر اساس طرحی با عنوان «انقلاب اقتصادی»، زمین های کشاورزی تغییر کاربری داده تا مالک این زمین حق انجام انواع فعالیت های دامی، صنعتی و غیره را در آن داشته باشد.

اکنون عبدالمالکی دیگر اجرایی نیست و ممکن است اظهارات عجیب خود را تکرار کند. از خلق اثری یک میلیون تومانی تا دیگر تئوری های عجیب سیاسی و اقتصادی. روشی که رائفی پور و حسن عباسی و بسیاری دیگر از اصولگرایان نیز مورد توجه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید