جودو با وجود تحریم ها هنوز زنده است

زمان: 20:47
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775978

حضور وزیر ورزش در افتتاحیه مسابقات قهرمانی جودو کشور و انتخابی تیم جوانان

وزیر ورزش در افتتاحیه مسابقات قهرمانی جودو دولتی و انتخابی تیم جوانان حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی جودو کشور و انتخابی تیم ملی جوانان با حضور در ورزشگاه تختی حضور یافت.

نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ، اسماعیل احمدی سرپرست وزیر و مشاور وزیر و کاوه احمدی مدیرکل امور عمومی وزارت ورزش و جوانان ، نیز در این مراسم شرکت کرد

این مسابقات به یاد قهرمان ملی ، شهید علی لندی برگزار می شود.

دکتر سید حمید سجادی: ما باید ارزش جوانان و منابع خود را بدانیم

دکتر سید حمید سجادی در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور جودو با خوشامدگویی به خانواده شهید علی لندی ، اظهار داشت: جامعه ورزش و همچنین سایر نقاط کشور از این فداکاری قدردانی می کنند و هریک از این جوانان مانند علی لندی و آنها آن را به الگوی خود تبدیل خواهند کرد.

وی افزود: امروز بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و با وجود اینکه جوانان این کشور انقلاب را ندیده اند ، پای آرمان های نظام ایستاده اند و وظیفه ماست که ارزش اینها را بدانیم. جوانان و منابع آنها.. “

سجادی خاطرنشان کرد: ما خانواده ورزش در برابر جوانان و نوجوانان نقش و وظیفه داریم. در دنیای امروز پیشرفت ورزشی نمادی از پیشرفت محسوب می شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در جودو ما پنج بار در المپیک به مقام پنجم صعود کرده ایم و این نشان می دهد که می توانیم و از ظرفیت لازم برای حضور در سکوی المپیک و قهرمان شدن برخورداریم. تمام خانواده جودو معتقدند که ما می توانیم به این موقعیت برسیم.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب ، مقام معظم رهبری به ما دستور دادند که از جوانان مراقبت کنیم و تمرکز آنها بر آموزش ، تمدن و ورزش است و ما سهم خود را در جهت خدمت به جوانان کشور برای رسیدن به این سه چیز آینده نگر “اجازه دهید.

آرش میراسمایلی: با وجود تحریم های جودو ، این رشته در ایران زنده است

ارس میراسماعیلی ، رئیس فدراسیون جودو در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور گفت: جودو با تحریم های ناعادلانه ای روبروست اما هیچ کدام از تحریم های اعمال شده علیه جودو باعث نشده است که از اهداف خود دست بکشیم.

وی افزود: 12 خانه جودو در کشور ساخته شده و بزرگترین آکادمی جودو کشور در حال ساخت است. جودو در ایران زنده است و امیدواریم به زور به کار خود ادامه دهیم و تیم قدرتمندی از جوانان را امروز به مسابقات اعزام کنیم.

میراسمایلی خاطرنشان کرد: با حضور دکتر سجاجی در وزارت ورزش ، خانواده جودو به این وزیر امیدوار هستند زیرا او ورزشکار است و ما مطمئن هستیم که بهترین اتفاقات برای جودو رخ می دهد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید