جو آرام در مرز خسروی/ تردد در بیشتر محورهای کرمانشاه روان است


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896609

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با دانا گفت;

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از فضای آرام در مرز خسروی خبر داد و گفت: در حال حاضر مرزها باز است و زائران می توانند بدون وقفه از مرز ایران و عراق عبور کنند.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین وضعیت مرز خسروی گفت: وضعیت در مرز خسروی عادی است و تردد زائران اربعین حسینی از مرز صاف بود، به دلیل کثرت زائران، تجمع آنها در مرز بسیار طبیعی است.

سرپرست بخشدار قصرشیرین ادامه داد: در حال حاضر مرزها باز است و زائران می توانند بدون وقفه از مرز ایران و عراق عبور کنند.

حیدری به وضعیت ترافیکی این منطقه اشاره کرد و گفت: تردد در اکثر محورهای کرمانشاه روان و بدون گره ترافیکی است.

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین، زائران عزیز به توصیه های ستاد اربعین حسینی توجه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.


نیاز روزانه 3500 اتوبوس برای بازگشت زائران به مرز مهران

سید کمال هادیان فر فرمانده انتظامی شهرستان راهور در خصوص آخرین وضعیت جاده ای در محورهای غرب کشور به ویژه مرز مهران اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش ها تردد در تمامی محورهای منتهی به مرز روان است و در حال انجام است. مشکل خاصی در این زمینه ندارند..

وی با بیان اینکه موج بازگشت زائران آغاز شده است افزود: دیشب 46 درصد موج بازگشت داشتیم و خوشبختانه زائران توانستند زمان سفر خود را برآورده کنند و در چند روز گذشته تاخیری در بازگشت نداشتند..

وی با بیان اینکه برای بازگشت زائران به 3 میلیون و 500 هزار دستگاه اتوبوس در مرز مهران نیاز داریم، گفت: بر اساس آخرین گزارش ها تردد در آن روز در برخی مناطق نیمه شلوغ بود اما امروز تردد روان است و محدودیتی نداریم. و عبور آسان است..

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده در روز شنبه، محور ایلام به سمت مهران یکطرفه می شود و محور ملکشاهی نیز برای ورود به مرز مهران در نظر گرفته شده است، گفت: همه پیش بینی ها برای تسهیل در بازگشت زائران و خداوند متعال است. مایلیم مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسیر ویژه ورودی اتوبوس به مرز مهران در نظر گرفته شده و مسیر ملکشاهی نیز در حال بررسی است، گفت: توصیه ما این است که زمان حضور در امامزاده ها را کاهش داده و زودتر برگردند تا ظرفیت برای کسانی که دارند هنوز ایجاد نشده است. رفته.

دیدگاهتان را بنویسید