حجاب اختیاری برابر با حجاب اجباری/ امروز با یک جنگ شناختی و رسانه ای مواجه هستیم


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903648

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:

جعفرنیاد گفت: حجاب اختیاری برابر با حجاب اجباری است و عده ای به دلیل هیجانات جوانانه در دام توطئه های گروهک های ضد انقلاب افتادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد روز یکشنبه در مراسم هفتمین پاسداشت شهید غلامرضا بامدی در مسجد جامع سنندج اظهار داشت: آیات فراوانی در قرآن کریم در خصوص مقام والای شهدا و در زندگی نامه آمده است. رسول خدا صلی الله علیه و آله نیز شهادت را از برترین فضایل ذکر کرده است.

وی افزود: تنها مقام شهدا در قرآن کریم ذکر شده است که آنان نزد پروردگار خود و مشمول رزق الهی هستند.

نماینده ولی فقیه در بیت‌المقدس کردستان گفت: در تاریخ همه ملت‌ها زمان‌ها و روزهایی وجود دارد که باید عده‌ای بر سر کار بیایند و برای حل آنچه که جامعه را ملتهب کرده، فداکاری کنند. “

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد افزود: این افراد فداکار با خون خود جامعه را نجات می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در مکتب اسلام در این خصوص، غیر از فداکاری برای کشور و آرمان ها، چیزی برابر با این ایثار و جان دادن نیست.

نماینده رسمی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کرد تصریح کرد: اگر به تاریخ اسلام نگاه کنیم به این نکته مهم می رسیم که شهدا افتخارات زیادی آفریده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد افزود: در تاریخ آغاز اسلام تا امروز که حفظ دین، ناموس و جامعه اسلامی لازم بود عده ای پا پیش گذاشتند و این عمل در اسلام کامل نیست.

وی تصریح کرد: برخی تصور می کردند بعد از دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار و شهادت در جامعه وجود نخواهد داشت، اما در اغتشاشات سال های 77، 88، 98 و جریانی که چندی پیش شاهد بودیم، می بینیم که این نسل محکم تری از گذشته در میدان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کرد تصریح کرد: امروز اگر مردم با محاسبات نادرست خود فکر می کنند که می توانند با آتش افروزی در کوچه ها و خیابان ها نظام اسلامی را به چالش بکشند کاملا در اشتباه هستند چرا که او باید درک می کرد که آزمایش موضوع یک خطا است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد افزود: اینکه آنها نمی توانند هیچ غلطی بکنند به این معناست که نمی توانند به استقامت مردم ایران لطمه بزنند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مفهوم جدیدی است که به جهانیان معرفی شده است و جبهه استکبار در چهار دهه اخیر تلاش های متعددی برای از بین بردن این مفهوم مترقی انجام داده است اما به فضل الهی نتوانسته مقاومت را خدشه دار کند. ملت ایران

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد افزود: دشمنان با شروع جنگ تحمیلی می خواستند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند اما این جنگ باعث انقلاب شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از ناامید شدن از جنگ تحمیلی سعی در پرورش نیروهای نفوذی در دستگاه های اجرایی داشتند اما باز هم به جایی نرسیدند زیرا این نظام خواست خداوند متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد تصریح کرد: اگر می گوییم با دست خالی در مقابل دشمنان پیروز شده ایم اشتباه است زیرا انقلاب اسلامی ایران خواست خداوند متعال بود و اگر در قطار راهیان نور نباشیم. انقلاب، این انقلاب همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز اگر انقلاب نسبت به گذشته استوارتر مسیر خود را طی می کند و پیشرفت زیادی داشته است به این دلیل است که مردم آموخته اند که می توانند خود را اداره کنند و به هیچ دولتی وابسته نباشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کرد تصریح کرد: امروز کسانی که کشور را فروختند مانند احزاب چند نفره ضد انقلاب فکر می کردند با آتش زدن چند سطل زباله می توانند نظام را تغییر دهند.

وی افزود: در روزهای اول همه نیروهای نظامی و امنیتی با تسامح و تسامح عمل می کردند اما بعدها شاهد اقدامات تخریبی تعدادی از مزدوران ضد انقلاب به بهانه اعتراضات مردمی بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد تصریح کرد: حجاب اختیاری برابر با حجاب اجباری است و عده ای به دلیل شور و هیجان جوانان در دام توطئه های گروهک های ضد انقلاب افتادند.

وی افزود: زمانی که ارتش، ارتش و بسیج منسجم نداشتیم مشت به دهان دشمنان می زدیم اما اکنون ایران اسلامی قدرتمند و مقتدر است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد تصریح کرد: اگر ایران ما محل نمونه گیری نباشد، شکی نیست که این اقدامات نظامی وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تجزیه کشور و از بین بردن نظام و انسجام در کشور ما است و به فضل الهی هرگز به این هدف نخواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد تصریح کرد: امروز برای تسخیر ذهن جوانان خود با جنگ شناختی و رسانه ای مواجه هستیم و اگر مشکلات نسل جوان را تبیین کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی افزود: در هیچ سیستمی دیده نمی شود که کارمندش برای آن سیستم چالش ایجاد کند.

نماینده رسمی ولی فقیه در سپاه کردستان بیت المقدس تاکید کرد: معلمان، مدیران و کارکنانی که قصد انحراف اذهان جوانان را دارند، کشف خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد افزود: اجازه نخواهیم داد که آرمان شهدا و خون شهدایی چون پاسدار شهید غلامرضا بامدی از دست برود.

وی تصریح کرد: این توطئه ها پایان ناپذیر است و باید سخت تر از همیشه با این توطئه ها مبارزه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید