حدود نیم میلیون کرون در فرانسه در یک روز

ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801845

آمار رسمی نشان می دهد که حدود نیم میلیون نفر در فرانسه روز سه شنبه به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گزارش‌های رسمی حاکی از آن است که حداقل ۴۶۴ هزار و ۷۶۹ نفر در روز سه‌شنبه در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

این بالاترین میزان بیماری عروق کرونر قلب در فرانسه از زمان شروع بیماری عروق کرونر قلب است.

اخیراً گونه جدیدی از تاج به نام omicron در سراسر جهان گسترش یافته است که ایالات متحده و اروپا را در معرض موج جدیدی از عفونت ها و بستری شدن در بیمارستان قرار داده است.

در جلسه ای در ژنو در تاریخ 26 دسامبر 1400، سازمان بهداشت جهانی بیانیه ای رسمی صادر کرد که B.1.1529 را به عنوان Omicron معرفی کرد و آن را در دسته بندی هشدار دهنده همراه با آلفا، بتا، دلتا و گاما قرار داد. این سازمان در بیانیه‌ای به کشورهای سراسر جهان توصیه کرد تا با افزایش نظارت و آزمایش‌های ژنتیکی به درک بهتر این سویه کمک کنند.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) اخیرا گزارش داد که فرکانس omicrons هر 36 تا 72 ساعت دو برابر می شود، که نشان می دهد سویه جدید در مقایسه با دلتا “به طور قابل توجهی رشد می کند”.

اگرچه تصور می‌شود که بیماری امیکرون به طور بالقوه کمتر شدید است، مقامات بهداشتی هشدار می‌دهند که سطوح بالای این بیماری می‌تواند بر سیستم‌های بهداشتی فشار بیاورد، که برخی از آنها در حال حاضر برای مدیریت افزایش سطوح و کمبود در تلاش هستند. آنها کارمند هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید