حذف عوارض صادراتی گوشت مرغ، تخم مرغ، شیرخشک، خامه و چربی

حذف عوارض صادراتی گوشت مرغ، تخم مرغ، شیرخشک، خامه و چربی

روز جدید : سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار افزود: با توجه به مازاد تولید تخم مرغ، مرغ، شیرخشک، خامه و چربی، عوارض گمرکی بر صادرات این محصولات اعمال می شود. لغو شده اند.

سید جواد ساداتی نژاد با اشاره به جلسه روز گذشته سازمان تنظیم بازار افزود: با توجه به مازاد تولید تخم مرغ، مرغ، شیرخشک، خامه و چربی، عوارض گمرکی صادرات این محصولات حذف شده است.

وی ادامه داد: در بحث مازاد تولید احتمالی در تولید طیور و تخم مرغ، شرکت پشتیبانی حیوانات از هفته جاری اقدام به خرید کرد.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه روزانه حدود هزار تن مرغ مازاد خریداری می شود، گفت: این محصول پس از خرید برای انبار منجمد می شود. ذخیره سازی تخم مرغ نیز آغاز شده و شرکت پشتیبانی امور دام در حال خرید در این منطقه است.

ساداتی نژاد افزود: در بخش طیور تسهیلات مناسبی برای تامین مواد اولیه دامی که وارد سیستم بازار می شود فراهم شده است تا تولیدکنندگان بتوانند 50 درصد مواد اولیه موجود در بازار را به راحتی مواد اولیه مورد نظر دام را تامین کنند. سیستم از بانک . کشاورزی تامین مالی می شود.

وی با اشاره به مذاکره با واردکنندگان مواد اولیه دامی، تصریح کرد: با مذاکره با واردکنندگان مواد اولیه دامی، 50 درصد به عنوان وام به طیور اعطا می شود تا تولیدکنندگان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وزیر جهادکشاورزی با تاکید بر اجرای طرح ارتقای یارانه ها و حمایت از تولیدکنندگان گفت: با تمام توان در کنار تولیدکنندگان هستیم تا نگرانی در این زمینه نداشته باشیم و امیدواریم تداوم تولید موجب شود. ادامه هید. “

دیدگاهتان را بنویسید