حضور تماشاگران در فینال لیگ بسکتبال کار را سخت کرد/ انتظار عدالت در بودجه داریم نه برابری


ساعت: 00:45
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1835996

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در خصوص پست دبیری با دوستان صحبت کردیم و در تلاش هستیم تا پایان ماه دبیری فدراسیون را معرفی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال پس از پایان لیگ برتر که با قهرمانی شهرداری گرگان همراه بود، گفت: سرمایه ما شادی مردم و تماشاگران است. خوشبختانه در شرایط خوب این مسابقات به پایان رسید و به همه تیم ها خسته نباشید می گویم. نزدیک به دو سال است که مشکل تاج وجود دارد و امیدوارم سال آینده با آمادگی و برگزاری بهتر مسابقات را در استان ها برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: در پایان مسابقات قهرمانی به فدراسیون پیوستم و با دستور وزیر باید ورود تماشاگران را در دستور کار قرار می دادم. شرایط کمی سخت شد و بازی ها در تهران بود. سه تیم از چهار تیم از استان تهران نبودند، اما به هر حال دوستان و نیروهای امنیتی به رفع این چالش کمک کردند.

وی گفت: تلاش می کنیم سال آینده بازی ها در استان ها برگزار شود و حضور تماشاگران طبق قوانین ستاد کرونا باشد. قطعا شرایط را در لیگ بهتر خواهیم کرد. سرمایه اصلی بسکتبال تماشاگران هستند.

داوری روی برنامه های آینده فدراسیون تاکید کرد: مسابقات بین المللی را پیش رو داریم. تلاش می کنیم قهرمانی زیر 18 سال که به همین هواداران در سالن نیاز دارد را به بهترین نحو حل کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به تاخیر در انتخاب دبیر فدراسیون خاطرنشان کرد: در مورد پست دبیری با دوستان صحبت کردیم و تلاش می کنیم این مشکل را برطرف کنیم. کار زیادی وجود دارد، از جمله سازماندهی تیم ملی که لیگ به آن اضافه شده است. تلاش می کنیم تا پایان ماه دبیری فدراسیون را معرفی کنیم.

این داور در مورد بی نظمی هواداران تصریح کرد: فدراسیون قوانین تیم ها را اعلام کرد و نارضایتی زمانی است که ما چیزی را اعلام نکنیم و کاری انجام ندهیم. وقتی خودش را به سرپرست تیم اعلام می کند، قطعا نمی توانید صحبت کنید. دوستان در بازی های قبلی اعتراض کردند اما همه چیز مشخص است. خوشبختانه هیچ اتفاقی نیفتاد و ما از این بازی خوشمان آمد.

وی در خصوص بودجه فدراسیون نیز گفت: امیدواریم بودجه افزایش یابد و عدالت در آن باشد و انتظار برابری نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید