حضور جالب و مثبت سخنگوی دولت در جمع دانشجویان معترض/«بحث بهترین راه حل است»


ساعت: 21:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904285

سخنگوی دولت امشب در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه علامه حضور یافت اما حضور وی در حاشیه این مراسم بود، وی در جمع دانشجویانی بود که بیرون سالن تجمع کرده و شعار سر دادند و سخنگوی دولت به گفتگو نشست. آنها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران در جلسه پرسش و پاسخ با آنان در موضوعی باز شرکت کرد.

این حضور سخنگوی دولت در حالی انجام شد که هفته گذشته دانشگاه های کشور شاهد تجمعاتی در برخی شهرها بود و برخی احساس می کردند این حضور می تواند منجر به تشدید اختلافات و مشاجرات و حتی احتمال برخی تحرکات رادیکال شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد. ، اما علیرغم برخی شعارهای اولیه از سوی جمعی از دانشجویان، اما با حوصله و رویکرد محاوره ای سخنگوی دولت، سرانجام این حضور در فضایی خوب و مثبت پیگیری شد.

تعدادی از دانشجویان در مقابل سالن سخنرانی بهادری جهرمی تجمع کرده و شعار سر دادند. اما پس از اتمام پرسش و پاسخ در سالن، از جمع دانشجویان معترض خارج از سالن نیز بازدید کرد و گفت و گو با آنها را آغاز کرد.

در نهایت مراسم بدون درگیری بین دانش آموزان و تیم حراست به پایان رسید.

این اقدام سخنگوی جوان دولت در شرایطی که فضای دانشگاه ها همچنان شاهد التهابات است، می تواند نمونه موفقی برای گشودن گفت و گوی مسئولان و نسل جدید و سایر کارکنان نهادهای مختلف با حضور در اجتماعات دانشجویی باشد. و با گفتگوی مستقیم با آنها علاوه بر پاسخ به سؤالات، از سوء استفاده دشمن جلوگیری کرده و تهدیدات احتمالی در این حوزه را به فرصت تبدیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید