حضور رئیس جمهور در میان مردم کار آبرومندانه و درستی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیاتی نماینده تفرش آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم در گفتگو با دیار آفتاب ؛ با اشاره به سفرهای رئیس جمهور به استان و دیدارهای حضوری گفت: یکی از شاخص های مهم حاکمیتی در همه دستگاه هاست. حضور است و خوب است که می بینیم رئیس دولت سیزدهم در سفرهای کشوری به جمع مردم می رود و با مشکلات آنها آشنا می شود.

وی افزود: تنها رفتن به میان مردم و شناسایی مشکلات کافی نیست و حل مشکلات باید در اولویت دولت باشد، بنابراین یک بار که به شهر یا روستا می روید باید نتیجه این سفر ملموس و ملموس باشد. برای مردم قابل مشاهده است.”

بیاتی ادامه داد: یکی از مشکلات پیش روی کشور عدم تخصیص اعتبار برای برخی پروژه های استانی و ملی است به طوری که بخش قابل توجهی از آنها تعطیل و یا نیمه تمام مانده است.

وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم که تورم و تورم در بسیاری از کالاهای مصرفی با روند رو به رشدی مواجه است و فشار زیادی به مردم وارد می کند که دولت باید اولویت اول خود را برای رفع یا کنترل این فشار اقتصادی قرار دهد.

نماینده تفرش آشتیان و فراهان افزود: قیمت خودرو، مواد اولیه دامی، مواد پروتئینی و …. افزایش می یابد و مردم مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. بنابراین علاوه بر حضور در میان مردم، باید بازار را کنترل کرد تا نتیجه حضور مسئولان در قعر جامعه برای مردم ملموس باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید