حضور رئیس جمهور در میان مردم یک ارزش است/ نبود مسئولان در بین مردم تصمیمات اشتباه را به دنبال دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: حضور و دیدار رئیس جمهور با مردم باعث دلگرمی دولت سیزدهم برای حل مشکلات جامعه شد.

ماموستا رستمی گفت: سبک زندگی انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب این است که کارکنان باید در کنار مردم حضور داشته باشند و در غم و شادی خود شریک باشند. این آرامش و اعتماد به دولت سیزدهم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان و دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در این راه عمل کنند، افزود: مردم به رئیس جمهور منتخب خود رای دادند و اکنون منتظر اقدامات انقلابی و جهادی دولت برای حل مشکلات هستند. ”

ماموستا رستمی گفت: حضور در میان مردم و همراهی با آنان یکی از نشانه های عدالت در مدیریت یک مسئول است و مسئول باید روحیه انقلابی داشته باشد و در مدیریت عاری از تبعیض باشد تا بتواند تحقق یابد. مسئولیت شما را به درستی انجام دهید. ” در نهایت بیاورید.

وی تاکید کرد: حضور مسئولان در بین مردم موجب اعتماد در بین آنها می شود و دسترسی آسان به مسئولان نیز نمادی از شخصیت انقلابی مسئولان است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه عدم حضور مسئولان در بین مردم منجر به راه حل های نامناسب و عدم درک صحیح از مشکلات و معضلات مردم شده است، تصریح کرد: منتخب مردم در دولت سیزدهم مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده و از این طریق راهی برای حل مشکلات مردم پیدا کرده اند. حل مشکلات مردم

دیدگاهتان را بنویسید