حضور رئیس فدراسیون جهانی ورزش در کنگره جهانی / امضای چند یادداشت تفاهم


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876740

رئیس و نایب رئیس فدراسیون روزهای عمومی در کنگره فدراسیون جهانی حضور یافتند و با چند کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، بیست و هفتمین کنگره TFISA (فدراسیون جهانی ورزش برای همه) که به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال 2022 موکول شد، میزبان شهر پورتوروژ اسلوونی بود.

در این کنگره بیش از 300 شرکت کننده از 52 کشور جهان از جمله افشین مولای رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، ایمان متقیان نژاد نایب رئیس فدراسیون و خانم میترا روحی از اعضای سابق هیئت مدیره تفیسا به نمایندگی از ایران حضور داشتند.

این کنگره با شعار «ورزش همگانی در دنیای در حال تغییر» همزمان با سی امین سالگرد تفیسه برگزار شد.

برگزاری نشست های منطقه ای با نمایندگان قاره ها، بحث و تبادل نظر گروه ها و کمیسیون های تخصصی با محوریت ورزش همگانی، اهدای جوایز یادبود تفیسه، سخنرانی مسئولان و مسئولان فدراسیون جهانی، انتخاب رئیس و هیئت مدیره جدید و بازدید از محل و اختتامیه تشریفات مهم ترین نکته، کنگره بیست و هفتم بود که چهار روز به طول انجامید.

افشین مولایی در این کنگره با تعدادی از روسای فدراسیون های کشورهای مختلف در خصوص چگونگی توسعه و گسترش ورزش همگانی در بین مردم بحث و تبادل نظر کرد. وی همچنین برای اجرای برنامه های مشترک برای توسعه ورزش همگانی رایزنی و تفاهم نامه هایی با مسئولان و مسئولان کشورهای دیگر امضا کرد.

در حاشیه این کنگره و به دستور پروفسور کریل کرانیک، افشین مولای به عنوان عضو انجمن صلح و دوستی ایران و اسلوونی برای استفاده از دانش و تجربیات رئیس فدراسیون ایران در حوزه عمومی معرفی شد. ورزش ها.

بیست و هشتمین کنگره تفیسا سال آینده در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید