حضور روحانیون پاکستانی مقیم قم در موکب ماهان


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896007

مسئول روابط عمومی ناحیه بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) اعلام کرد؛

غلامحسین ابراهیمی گفت: به همین منظور همه ساله تعدادی از روحانیون پاکستانی قم در این راهپیمایی شرکت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رحمان آرمان، در آستانه اربعین سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش، بسیاری از مردم برای زیارت اربعین و انجام مناسک مذهبی در این ایام عزاداری به عراق سفر می کنند.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور زائران خارجی از کشورهای پاکستان، هند، کشمیر و بنگلادش است که از مرز میرجاوه و استان سیستان و بلوچستان مانند کرمان، سیرجان و بم وارد کشور می شوند و به همین دلیل در منطقه ماهان موکب راه اندازی شده و خدمات زیادی ارائه می دهد.


مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) در گفتگو با راه آرمان با اشاره به اینکه موکب ماهان حدود شش تا هفت سال پیش راه اندازی شد، گفت: در این موکب همه اجتماعی خدمات امنیتی برای زائران از جمله خدمات پزشکی، تهیه غذا و غذا، خدمات خودرو و غیره.

ابراهیمی ادامه داد: بیشترین زائرانی که در این موکب حضور می یابند از جنوب استان و زائران خارجی از کشورهای پاکستان، هند، بنگلادش و کشمیر هستند.

وی در پاسخ به این سوال که به دلیل حضور زائران خارجی در موکب، مترجمانی نیز در این موکب حضور دارند، خاطرنشان کرد: به همین منظور هر ساله چند تن از روحانیون پاکستانی قم در این موکب فعالیت می کنند و یا به سخنرانی می پردازند. زائران شیفتی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید