حضور ستاره پرحاشیه تیم ملی استقلال در یک مهمانی

حضور ستاره پرحاشیه تیم ملی استقلال در یک مهمانی

طی چند روز گذشته ویدیویی از عارف گلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد او در یک مهمانی مشغول به تفریح ​​است. در این ویدئو که معلوم نیست چگونه در فضای مجازی منتشر شده است، مدافع تیم استقلال ترقه ای در دست گرفته و با چهره ای خندان توجه را به سمت دوربین جلب می کند.

جدای از اینکه فیلم اخیر غلامی با داستان های پرحجم او در ماه های اخیر در تضاد است و این موضوع بحث برانگیز شده است، حضور در این مهمانی صدای استقلالی ها را درآورده و بسیاری از آبی ها معتقدند که این بازیکن حرفه ای نباید در چنین شرایطی ظاهر شود. مکان هایی در روزهای حساس لیگ برتر او باید مراقب رفتار خود باشد تا تیم استقلال بتواند با آرامش هفته های پایانی لیگ برتر را پشت سر بگذارد.

استقلال بازی های حساس زیادی در پیش دارد و نه تنها گلامی بلکه کل گروه باید حرفه ای رفتار کنند و نگذارند ذخیره ای برای تیم ایجاد کند.

البته ما از انتشار این فیلم حمایت نمی کنیم و باید حریم شخصی تک تک افراد جامعه حفظ شود، اما به هر حال تاریخ نشان می دهد که وقتی بازیکنان تیم فوتبال در چنین مهمانی هایی شرکت می کنند، همیشه مشکل ساز می شود و باید مراقب رفتارشون باش

دیدگاهتان را بنویسید