حضور مردم پای صندوق رای نقطه قوتی برای نظام محسوب می شود

نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: مشاهده می کنیم که این مرجع در همه مراحل اعم از انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی، شوراها و خبرگان رهبری وجود دارد. این مرجع نقطه قوت سیستم محسوب می شود.



رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، درباره حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: یکی از مکرر جمهوری اسلامی ایران نظام ایران مربوط به رای مردم است و آن احترام است که به نظر مردم مربوط می شود. متذکر می شویم که این مرجع در همه مراحل اعم از انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی، شوراها و خبرگان رهبری وجود دارد. این مرجع نقطه قوت سیستم محسوب می شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اشاره کردند که رای مردم مردم سالاری دینی است، از طرفی انتخابات چهره خوبی از کشور ما در دنیا ترسیم کرده است، بنابراین هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود زیباتر می شود. آن تصویر است. آشکار می کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: انتظار می رود مردم دوراندیش ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند.

سنگدوینی گفت: دشمنان با استفاده از همه امکانات رسانه ای و تبلیغاتی خود سعی در جلوگیری از حضور مردم در انتخابات دارند و این نشان دهنده اهمیت موضوع انتخابات برای کشور است و مردم باید بدانند که هیچ مشکلی از کشور با غیر قابل حل نیست. مشارکت و همراهی با دشمن امکان پذیر نیست

این نماینده مردم شورای اسلامی تاکید کرد: مقام معظم رهبری از 4 اصل سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت صحبت می کنند چرا که در چارچوب انتخابات سالم می توان رقابت کرد و در چارچوب رقابت سالم می توان یک رقابت مناسب ایجاد کرد. مشارکتی که در کشور وارد امنیت پایدار خواهد شد.


آیا این خبر مفید بود؟