مربیان دلسوز و موثری که تجربه آنها همراه با فداکاری نقطه قوتی برای فوتبال است

ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784574

در سمپوزیوم و نشست استعدادیابی در فدراسیون فوتبال خوش شانس هستم

وزیر ورزش و جوانان گفت: وجود مربیان دلسوز، موثر و فعال که تجربه آنها آمیخته با تعهد است و قلبشان برای ایران عزیز می تپد، نقطه قوتی برای فوتبال کشورمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با صدور بیانیه ای خواستار تداوم طرح استعدادیابی فوتبال شد.

در پیام سجادی به فدراسیون فوتبال آمده است:

به نام خدا

تبریک و آرزوی سلامتی برای مربیان و مدیرانی که نقش ارزنده ای در پرورش نسل جدید فوتبال ایران دارند و با قدم گذاشتن در مسیر استعدادیابی و نخبه گرایی می توانند زمینه ساز توسعه پایدار در فوتبال ایران باشند.

مخاطبان گسترده فوتبالیست ها و علاقه خانواده ها و استقبال از این رشته جذاب، بستر مناسبی را برای فعالیت های زیرساختی در فوتبال ایران فراهم کرد تا با نگاه راهبردی به موضوع استعدادیابی و نخبه گرایی پرداخته شود و رویکرد علمی جایگزین شود. شناسایی استعدادها در شرایط گلخانه از خود فاصله بگیریم و با پرورش نخبگان فوتبال شرایط را برای توسعه پایدار فراهم کنیم.

وجود مربیان دلسوز، موثر و فعال که تجربه آمیخته با فداکاری و تپش قلب آنها برای ایران عزیز نقطه قوتی برای فوتبال کشورمان برای تقویت ظرفیت این رشته و اتفاق خوبی برای تربیت نسل های سربلند است. .

موفقیت سمپوزیوم و بررسی استعدادیابی در فدراسیون فوتبال را می پذیرم و به برکت این کنفرانس انتظار دارم با تداوم این اتفاقات فضای استعدادیابی فوتبال در کشور علمی تر شود تا نسل های جدید فوتبال ایران تفاوت های بی نظیری را به ارمغان می آورد.

سیدحمید سجادی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید