وظیفه مهم ما تلاش برای پررنگ کردن مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است

وزیر کشور وی تاکید کرد: وظیفه مهم امروز ما این است که بر مشارکت مردم در پای صندوق های رای تاکید کنیم، چیزی که دشمن با جدیت در صدد براندازی آن است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به امید و نقطه اتکای ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است، گفت: اجازه نداریم معطل کنیم و کاری نکنیم و باید در همه عرصه ها از جمله علمی مبارزه کنیم. جهاد اقتصادی و تبیینی و جهاد سیاسی که جزء آن است باید نظارت جدی بر تلاش برای حضور در انتخابات داشته باشیم.

وحیدی به چالش کشیدن ناکارآمدی دولت و نظام را از دیگر توطئه های دشمنان دانست و گفت: دولت با تمام توان در خدمت مردم است. رئیس جمهور همین امروز بلافاصله پس از بازگشت از مسکو در سفر استانی با مردم البرز دیدار کرد و شبانه روز در صدد رفع مشکل است و برای حل مشکلات کشور و مردم تلاش می کند کجایید چنین رئیس جمهوری را دیده اید؟

وزیر کشور گفت: رئیس جمهور با جدیت به دنبال اجرا و اجرای سیاست های رهبر معظم انقلاب در کشور است که بسیار باز و کلیدی برای پیشرفت امور کشور و حل مشکلات است.

وحیدی در بخشی دیگر از سخنان خود به عملیات علیه الاقصی اشاره کرد و افزود: حضور ناگهانی مقامات آمریکایی در تل آویو نشان دهنده نگرانی عمیق آنها از تحولات منطقه است.

وی ادامه داد: در 2 ماه گذشته علاوه بر رئیس جمهور، چهار بار شاهد حضور وزیر دفاع، رئیس سازمان سیا، مشاور امنیت ملی و انریکه معاون رئیس جمهور در تل آویو بوده ایم. بسیار نگران هستند و نگرانی آنها فقط غزه نیست، بلکه نگران اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و معادلات بین المللی هستند.

واحدی خاطرنشان کرد: جنبش های مقاومت اسلامی در منطقه الگوبرداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس جمهور و هیئت دولت امروز جمعه در راستای دور دوم سفرهای استانی میهمان مردم استان البرز هستند.