حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ویژه برنامه «شب تعزیه سنگلج»


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834059

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهران شنبه شب سوم اردیبهشت ماه به تماشای دومین ویژه برنامه «شب تعزیه سنگلج» نشستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تعدادی از معاونین و روسای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شنبه سوم اردیبهشت ماه به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از هنرمندان شب دوم ویژه برنامه که در شب تشییع پیکر سنگلج نشستند.

اسماعیلی پس از پایان برنامه در گفتگوی کوتاهی با گروه اجرایی که در دومین شب از ویژه برنامه «شب تعزیه سنگلج» حضور داشتند، تشکر کرد. این در حالی است که کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از شروع برنامه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره ویژه برنامه «شب تعزیه سنگلج» ارائه کرد.

در این برنامه گروه تعزیه خوانی کمر بنی هاشم به سرپرستی ابوالفضل میرزا احمدی از پیشکسوتان هنرمندان مجلسی به اجرای مراسم شهادت امام علی (ع) پرداختند.

ویژه برنامه «شب تعزیه سنگلج» یکی از طرح های اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با همکاری شهرداری تهران در روزهای 1، 3 و 5 اردیبهشت ماه سال جاری میزبان تماشاخانه سنگلج خواهد بود. منطقه 12 شورای اسلامی شهر تهران و حوزه هنری. برنامه ایرانی میزبان مردم تهران است.

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در این برنامه ها که به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام علی (ع) و ایام شب های قدر اجرا می شود، گروه ها و هنرمندان مشهور عرصه تعزیه به اجرای برنامه های متنوع خواهند پرداخت. برنامه ها در این زمینه

سومین و آخرین برنامه ویژه برنامه «شب تعزیه سنگلج» پنجم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان بهشت ​​تهران مقابل تماشاخانه سنگلج میزبان شهروندان تهرانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید