حضور پای صندوق‌های رأی امروز یک جهاد است

امام جمعه اصفهان:

امام جمعه اصفهان گفت: امروز یکی از جهادها حضور در صندوق های رای است و امیدواریم مردم انقلابی اصفهان حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه تقوا مانند دژ محکمی است که شیطان در آن نفوذ نمی کند، گفت: خوشا به حال کسانی که حرف های بیهوده نمی زنند، در امانت خیانت نمی کنند و عنایت دارند و نمازشان را حفظ می کنند. “

وی با تاکید بر لزوم رونق مساجد افزود: نمازگزاران واقعی میراث و صاحبان فردوس هستند.

خطیب جمعه از اصفهان گفت: امام (رحمت الله علیه) سال ها پیش به فکر حوادث امروز بودند و در اولین قدم دستور بستن سفارت اسرائیل و بازگشایی سفارت فلسطین را صادر کردند.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: مشکلات امروز غزه به این دلیل است که در اطراف این کشور کشورهای مطیع اسرائیل و مصر، اردن، لبنان و… هستند. آنها نمی خواهند مقاومت کنند زیرا دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند.

گفت: حضرت علی (علیه السلام) می فرماید آیا می دانی کی زنده است و کی مرده؟ زندگی یعنی زندگی با مرگ پیروزمندانه مانند شهدا و مرگ یعنی زندگی ذلیلانه و زیر سلطه کافران.

امام جمعه اصفهان وی افزود: امروز برخی کشورهای اسلامی که جرات حمایت از مردم مظلوم فلسطین را دارند سکوت کرده اند و متاسفانه با وجود فجایع و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، دولت های عربی نظاره گر نسل کشی غزه هستند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه گاهی افراد گرفتار قضاوت های کودکانه می شوند، گفت: در حال حاضر عده ای گرفتار این قضاوت های کودکانه می شوند و از خدمات انقلاب اسلامی غفلت می کنند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ما آرپی جی نداشتیم و تمام تلاش آمریکا این بود که از کسی اسلحه نخریم در حالی که آمریکا تلاش می کند به کسی اسلحه نفروشیم. “

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه امروز نیاز به نیمه پر شدن لیوان است، اظهار داشت: امروز ایران آنقدر افتخار می کند که مقامات آمریکایی از حضور ایران در جنگ اخیر هراس دارند.

امام جمعه اصفهان گفت: امروز یکی از جهادگران باید در صندوق های رای باشد و امیدواریم مردم اصفهان بیشترین مشارکت و رای را در کل کشور داشته باشند.



آیا این خبر مفید بود؟