حضور کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی گردشگری قطعی شد


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919812

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل این استان برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس سعید طالبی پور ، با بیان اینکه ظرفیت سرمایه گذاری استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه بین المللی ارائه می شود، گفت: تمامی فعالان بخش خصوصی استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی جهت حضور در نمایشگاه و ارائه بهتر توانمندی های خود در سطح بین المللی دعوت به عمل می آید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از 18 تا 21 بهمن 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، اظهار داشت: جذب سرمایه گذار برای ایجاد زیرساخت های گردشگری، ارائه آداب و رسوم مردم روستا، نمایش صنایع دستی و بانوان عشایر روستا از جمله اهداف مهم این نمایشگاه می باشند که قرار است این اداره کل در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه ظرفیت های استان در سطح بین المللی است، گفت: در این نمایشگاه تلاش می شود سایر توانمندی های استان از جمله گیاهان دارویی، سوغات و فرآورده های باغی، بهتر ارائه شود. ظرفیت فرودگاه و مناظر کمتر شناخته شده حومه شهر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید