حضور کوهنوردان خراسان جنوبی در کمپ منتخب هیمالیا صعود

ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800856

رئیس شورای کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی؛

خسروی گفت: کوهنوردان خراسان جنوبی در اولین اردوی شناسایی و استعدادیابی مناطق هیمالیا میزبان استان خراسان رضوی شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود خسروی رئیس شورای کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی در گفتگو با هوارستان از حضور کوهنوردان خراسان جنوبی در کمپ منتخب هیمالیا به میزبانی استان خراسان رضوی خبر داد.

وی افزود: در پی برگزاری موفقیت آمیز دو اردوی استانی در ماه گذشته، اولین اردوی استعدادیابی و استعدادیابی منطقه هیمالیا با شرکت های منتخب استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سمنان با 21 نفر مستعد میزبان استان خراسان رضوی بود. منطقه حیدریه در کدکن (قله ملکوه) برگزار شد.

به گفته وی، عصر روز پنجشنبه 23 دی ماه، این تیم حرکت خود را آغاز کرد و با حمل یک کوله پشتی با تجهیزات سنگین زمستانی، ساعت 14 شب در پایین کوه ملکوه با برپایی 7 چادر اردو زد.

رئیس شورای کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی افزود: پوشش برف منطقه پس از بارندگی هفته گذشته و حجم و انباشته شدن برف و یخبندان در جاده، مربیان تیم را متقاعد کرد که در روز اول 6.5 ساعت تلاش کنند. راهروها.«و آموزش های خود را با رعایت و حفظ ایمنی به روش های مختلف به زبان آموزان منتقل کنند.

خسروی گفت: صبح روز جمعه 24 دی ماه ساعت 8 صبح به صلاحدید مربیان ارتش به دلیل ناپایداری جوی و شرایط نامساعد جوی و حجم انباشته برف و یخبندان در حین تمرین روی یخ و برف ، استفاده از تجهیزات زمستانی، هارنس، ده ها، کلنگ و … ایجاد کارگاه های مختلف جایگزین صعود به قله شد و انتقال تجربه و ارائه مطالب تا عصر ادامه داشت.

وی با امید به اینکه تک تک اعضای اردو از اجرای برنامه و تبادل تجربیات بهره مند شوند، از شرکت کنندگان و کادر اجرایی و همچنین فدراسیون، کارگروه هیمالیا و هیئت و کادر اجرایی خراسان رضوی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید