حضور 10 هزار کودک و خانواده اسلامشهری در جشنواره کودک ایران


ساعت: 22:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918513

دبیر جشنواره کودکان ایران از حضور 10 هزار کودک و نوجوان اسلامشاهی در جشنواره فیلم کودکان ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معصومه فتح اللهیدبیر جشنواره فیلم کودکان ایران در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز وی با اشاره به روند اجرایی این جشنواره گفت: این جشنواره از 23 آذرماه آغاز شد که با استقبال خوب مردم اسلامشهر مواجه شد و تاکنون حدود 10 هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده خود از این جشنواره بازدید کرده اند و تا پایان این جشنواره ماه، بخش اول جشنواره است، بیش از 5 هزار نفر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و اکران های قسمت اول به ظرفیت خود رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 31 اکران در این جشنواره به نمایش درآمده است، افزود: با توجه به استقبال گسترده شهروندان اسلامشهری، 20 اکران فوق العاده ایجاد و پر شده است و در برخی روزها به دلیل استقبال زیاد مخاطبان، جشنواره برگزار می شود. به طور همزمان در 2 تا 5 سالن اکران می شود.

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان ایران از برگزاری سه نمایش ویژه در این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: کودکان و خانواده شهدای مدافع حرم، دانش آموزان مدارس استثنایی و کودکان و خانواده های مسئولان شهرداری اسلامشهر نیز مهمانان ویژه این جشنواره بودند. بزرگترین جشنواره سینمای کودک و نوجوان

فتح اللهی تصریح کرد: اولین و بزرگترین جشنواره فیلم کودک و نوجوان جنوب غرب استان تهران با عنوان کودکان ایران از 23 تا 3 آذرماه به مدت چهل روز ویژه مدارس و خانواده های اسلامشهر در سینما فجر برگزار می شود. پردیس در اسلامشهر.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید