حقوق بشر آمریکایی خود محور، نژادپرستانه و مبتنی بر منافع است


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879871

معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

محمدعلی عباس زاده گفت: نگاه ادیان الهی به حقوق بشر نگاهی توحیدی، انسان گرایانه و انسان گرایانه است، اما نگاه آمریکایی ها به حقوق بشر، خود محوری، نژادپرستانه و مبتنی بر منافع آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی ابازاده معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس در خصوص حقوق بشر آمریکایی گفت: امروز بحث حقوق بشر بسیار داغ است و لازم است این حقوق از زوایای مختلف تبیین شود. از آنها آگاه هستند.”

وی ادامه داد: نگاه ادیان الهی به حقوق بشر، جامعه ای توحیدی، انسان گرایانه و انسان گرایانه است که اکثر مکاتب بشری حاکمیت خود را بر مبنای انسان گرایی قرار می دهند.

عباس زاده افزود: اما نگاه آمریکایی ها به حقوق بشر، خود محوری، نژادپرستانه و بر اساس منافع آنهاست.

وی تصریح کرد: نگاه ادیان به حقوق بشر یک نگاه آرمانی، یک نگاه متعالی و تکاملی است. اما دیدگاه آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر که امروز می‌بینیم بیشتر نژادپرستانه یا آزاردهنده معترضان است، که به معنای حقوق بشری است که در رژیم‌های دیکتاتوری می‌بینیم.

وی گفت: در دنیا این رژیم های دیکتاتوری مورد حمایت آمریکا هستند. اگر کسی بدون رعایت قوانین حقوق بشر آمریکا از حقوق بشر صحبت کند محکوم به شنیدن و دیده نشدن است!

عباس زاده گفت: آمریکایی ها با حقوق بشر اسلامی که مبتنی بر دین و تکامل و کمال انسانی است مخالف هستند و سعی دارند دیدگاه های نژادپرستانه خود را در مورد حقوق بشر در همه کشورهای جهان به عنوان الگو دیکته کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید