حل بحران آب در استان قزوین به ویژه در دستور کار قرار دارد

وی افزود: از دیگر سختی ها در شهرستان آبیک مطلع هستیم و پیگیری در دستور کار مشترک مسئولان مردمی در قوه مجریه و نمایندگان مجلس است.

استاندار قزوین ادامه داد: مردم شریف زیاران به زودی از این آب برخوردار خواهند شد و این خدمت همراه با رفع نسبی مشکلات عمرانی که با دستور مستقیم رئیس جمهور اتفاق افتاد اضافه می شود.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت آب در استان قزوین گفت: با توجه به اینکه مقوله آب یکی از موضوعات اصلی قزوین است و به دلیل مزیت هایی که در حوزه کشاورزی و صنعت داریم و این حوزه ها به شدت هستند. متصل به آب، کار ویژه همه بخش ها است. حاکمیت در سطح استان متعلق به آب است.

علایی با بیان اینکه شعار افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: اقدامات متعددی در این زمینه در حال انجام است و به زودی موضوع ایجاد بازار منسجم آب را خواهیم داشت. در سطح استان به ترتیب روزانه».

این مسئول با اشاره به افتتاح پروژه آبرسانی شهر آبیک تاکید کرد: اقداماتی که امروز انجام شد نشان از رویکرد دولت سیزدهم به مشکلات اصلی مردم و این دولت به همراه تمام محدودیت های مالی دارد. و مشکلات کشور، به خواسته ها و خواسته های اصلی توجه خواهد کرد مردم را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: سیاست بهره وری کلان تولیدی دشت قزوین از دیگر برنامه های مهم دولت سیزدهم استان است و همه مردم قزوین از ثمرات مستقیم و غیرمستقیم آن بهره مند خواهند شد.

علایی در پایان ضمن تشکر از همه کسانی که در پروژه آبیک تلاش کردند، گفت: پروژه آبرسانی آبیک ثابت کرد که وقتی اولویت ها درست انجام شود و روی مسائل کلیدی و اساسی مردم تمرکز کنیم، همه دست به کار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید