رفع تنش آبی در استان ها در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد


ساعت: 17:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918213

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه رفع تنش آبی در استان ها در دستور کار دولت سیزدهم است گفت: پیام طرح های آبرسانی به روستاییان ماندن در روستاها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقآیت الله سیدابراهیم رئیسی عصر جمعه در نشست خبری پایان سفر خود به استان خراسان جنوبی با قدردانی از حضور مردم خراسان جنوبی اظهار کرد: همانطور که در بدو ورود به این استان اعلام کرد، خراسان جنوبی شناخته شده است. به عنوان ولايت علم و فرهنگ و او از صنف خاصي است بر مردم دارم.

رئیس جمهور هرگونه خدمت و کار برای مردم بسیار خوب، متدین، مخلص، پاک و دوستدار استان خراسان جنوبی را موفقیت بزرگی برای ما و دولت دانست و افزود: در این سفر مصوبات خوبی برای استان به عمل آمد. حساب.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در خراسان جنوبی به همت مردم و مدیران، مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان به خوبی پیگیری شد، گفت: در دور اول سفر پنج هزار میلیاردها اعتبار شامل دو هزار و هفتصد میلیارد وام عمرانی و دو هزار و 300 میلیارد تسهیلات به استان آورده و اجرا شده است.

وی خواستار تسریع در تکمیل مصوبات اولین سفر به استان شد و ادامه داد: اتصال جاده ها و خطوط ریلی از جمله نیازهای خراسان جنوبی است که مورد توجه است.

رئیس جمهور تصریح کرد: 270 کیلومتر باید به شبکه ریلی متصل شود که با برنامه ریزی، بودجه و تصویب، مقدمات کار انجام شده و باید قبل از موعد مقرر به اتمام برسد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تمام مقدمات خط ریلی انجام شده است، گفت: مردم بدانند که موضوع آبرسانی به خراسان جنوبی در حال پیگیری است و در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد و پیشرفت کار گزارش می شود. به مردم

رئیس جمهور با بیان اینکه رفع تنش آبی در استان ها در دستور کار دولت است، تصریح کرد: همانطور که بارها اعلام کرده ایم به هیچ وجه جلوی پیشرفت کشور را نگرفته ایم و نخواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: مردم در استان کار می کنند و همکاری خوبی با دولت دارند و زمینه سرمایه گذاری در این استان وجود دارد و باید ظرفیت استان شناسایی شود.

همچنین در پایان یکی از خبرنگاران پیشنهاد کرد 10 فرمان اخلاقی سردار سلیمانی به فرمانده مقاومت بسیج تدوین و به عنوان منشور اخلاقی منتشر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید