حل مشکلات ایثارگری در دستور کار دولت مردمی است

ساعت: 23:49
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796286

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام سردار جبهه مقاومت در گلزار شهدای علی آباددل نهال غرس کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ادای احترام به شهدای روستای علی آبادکتول استان گلستان افزود: شهید حاج کاسم سلیمانی الگوی مردمی است. جبهه مقاومت و راه و مکتب این شهید تا ریشه کنی استکبار ادامه خواهد داشت.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه سردار سلیمانی در آخرین لحظات زندگی خود مجاهد بود، گفت: اگر از مکتب این شهید در عرصه های مختلف زندگی استفاده شود، گروه ها و مشکلات بسیاری باز می شود.

وی با ارج نهادن به جایگاه جامعه ایثارگران بر لزوم رفع مشکلات این قشر تاکید کرد و تصریح کرد: حل مشکلات ایثارگران در دستور کار دولت مردمی قرار دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیش بینی 48 هزار میلیارد ریال در بودجه 1401 خبر داد و خواستار توجه بیشتر نمایندگان مجلس به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه رفع دغدغه های جامعه در خصوص ایثارگری یکی از اولویت های بنیاد است، گفت: اگرچه رفع این مسائل زمان بر است، اما تلاش ها برای تسهیل در اقدام سرعت می گیرد.

معاون رئیس جمهور در سفر به استان گلستان با تعدادی از خانواده های شهدای علی آباد کتول دیدار و سپس در یادواره شهدای گلستان خراسان حضور یافت.

از مهمترین برنامه های قاضی زاده هاشمی در دومین سفر خود به استان گلستان می توان به بازدید از مرکز توانبخشی بنیاد شهید، شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد. نماینده گلستان با خانواده شهدا و ایثارگران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید