حل مشکلات مردم با عزم جهادی و اقدامات انقلابی / پایان کابوس صف کالا در اسفند 1400 گلستان


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813935

یک فعال سیاسی با اشاره به اینکه رهبری بستری در بیمارستان نمی توانند برای حل مشکلات ریسک کنند، گفت: دولت روحانی نشان داده مردم در اولویت نیستند، اما دولت اصلی با عزم جهادی و اقدام انقلابی در تلاش است تا مشکلات مردم را حل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر تناور در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در خصوص اختلافات دولت روحانی و دولت رئیسی گفت: حضور آیت الله رئیسی در اولین حضور رئیس جمهور کیست. سفر استانی به گلستان روزهای تاج نشان از اهمیت وضعیت مردم است که این اتفاق و این سفر باید به فال نیک باشد.

وی با تاکید بر اینکه در مسیر تحقق نظام اسلامی باید تلاش مضاعف شود، افزود: حل مشکلات با عزم و اراده مردم و مسئولان تسریع خواهد شد.

فرمانده اسبق سپاه گرگان با تاکید بر اینکه رئیسی اهل شعار نیست، گفت: رئیسی نشان داده که در واقع مرد زمینی است و دغدغه رفع مشکلات و کارهای شبانه روزی مردم را دارد.

تناور خستگی ناپذیری را یکی از مولفه های خوب دولت اصلی عنوان کرد و گفت: اسفند سال گذشته بود که مردم برای خرید کالاهای عمومی دچار مشکل شدند. صف های طولانی خرید مرغ و روغن روی اعصاب مردم اثر گذاشت، اما این مشکلات در اسفند امسال.«او نامرئی است.

وی با اشاره به پایان کابوس صف کالا در اسفند 1400 گلستان، ادامه داد: یکی از مزیت های روحیه جهادی ایجاد تحول و تحول است. هر جا این روحیه وجود داشته باشد، اتفاقات خوبی به نفع مردم خواهد افتاد.»

این فعال سیاسی گفت: هرچه تلاش جهادی مسئولان نسبت به مردم نگاه عینی داشته باشد، بار مشکلات کمتر شده و حس امید در جامعه بیشتر می شود.

تناور بیان کرد: اگرچه هنوز مشکلات وجود دارد و برای رفع آنها نیاز به تلاش مستمر مسئولان است، اما مردم امیدوار به حل مشکلات هستند زیرا شاهد تلاش ها و برنامه های خوب رئیس جمهور هستند.

وی با تاکید بر اینکه فرقی نمی کند رئیس جمهور کی باشد، افزود: علاج مشکلات کشور این است که یک ملت تلاش کند و کاری کند که ضربه دشمن که اجتناب ناپذیر است، تاثیری نداشته باشد یا کم داشته باشد. اثر.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید