مردم منتظر پایان کابوس مشکلات و تغییر بنیانگذاران شرایط کنونی هستند


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809845

مردم استان خراسان جنوبی منتظر پایان کابوس مشکلات و تغییر بانیان وضعیت کنونی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان ؛ خراسان جنوبی، سرزمین علم و ایمان، متاسفانه در سال های اخیر با وجود ظرفیت بالای گردشگری، کشاورزی، معدن، منابع کافی و به ویژه برخورداری از نخبگان و نیروی کار، توسعه چندانی نداشته و همواره در صدر قرار دارد. جدول محرومیت، بیکاری و سایر آسیب های اجتماعی.

بی توجهی به حل مشکلات، بی توجهی به توسعه، بیکاری بالا، اعتیاد و نبود زیرساخت های کافی برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال محور و بی توجهی به مرز 400 کیلومتری با افغانستان ضربه هنگفتی به بدنه ضعیف کشور وارد کرد. جنوب.خراسان.

در این شرایط حضور مدیران کوتوله بی توجه به مشکلات مردم و حفظ وضعیت فعلی و سیاسی برخی نخبگان و دخالت برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمک بر زخم های کهنه این کشور می پاشد.

در چند سال گذشته سکوت برخی از رسانه های استانی در بیان مشکلات و به نمایندگی از شعف توسط برخی مدیران خیانت به مردم شریف خراسان جنوبی بوده است اما با مشاهده کامنت های مردمی همین پایگاه خبری و سایر فضای مجازی مقدار پشیمانی و پشیمانی خطا ناپذیر است. چرا که خراسان جنوبی روزهای سختی را می گذراند و مردم انتظار مدیران توانمند، جهادی، خلاق و با تجربه را دارند.

از دانش‌آموز، پیر، جوان، بازار تا دفتر، همه یک چیز را فریاد می‌زنند. خراسان جنوبی به پروژه های کلان اشتغال زایی، مدیران توانمند و مجرب درون سازمانی نیازمند است. بسیاری از دولت ها و برخی از مجالس که قوانین را به مناسبات و جامعه را به اقوام و طایفه ترجیح می دهند، همچنان منتظرند تا بتوانند مردم خود را به قوه مجریه استان برسانند که جز آدرس، ربطی به خدمات رسانی مناسب به مردم ندارد. از دوستی با دسته های اختصاص داده شده به ترتیب مهره ها!

تا کی باید خراسان جنوبی از محرومیت و بدبختی و بیکاری فرزندانش مات و مبهوت بماند!

اما استان مجروح سیاسی کار دولت قبل است و دستاورد استانداران دولت روحانی جز قهقرایی شاخص های توسعه و فلاکت برای خراسان جنوبی خالی از چیزی است!

در دولت های یازدهم و دوازدهم با تغییر رکورد 5 استاندار فقط نوید یک وعده را شنیدند.

اخیراً علاوه بر وضعیت فعلی در سطح مدیران مناطق، در برخی انتصابات شاهد انتصابات مدیران ضعیف هستیم که نباید تکرار شود و در صورت تداوم این روند، موجب سرخوردگی و انگیزه کارکنان ادارات و قهقرایی عملکرد ادارات خواهد شد. و هیچ تغییری به نفع مردم و جریان انقلاب شکل نخواهد گرفت.

انتخاب مدیری که با مجموعه ناآشنا باشد و سابقه کاری نداشته باشد یا افرادی که سابقه کاری و سیاسی آنها در سازمان ها و ادارات شناخته شده است، چه دلیلی دارد؟

اگر استاندار خراسان جنوبی به روند انتصاب مدیران جهادی و انتخاب مدیران شایسته استان فکر نکند، فاجعه ای بسیار زیانبارتر از دوران گذشته در انتظار استان کم رونق خراسان جنوبی است!

مهدی کاظمی رد فرد سردبیر پایگاه خبری تحلیلی خاورستان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید