حماس بیش از هر زمان دیگری به پایان نبرد با تل آویو نزدیک شده است

ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792838

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفت: حماس بیش از هر زمان دیگری به پایان جنگ با صهیونیست ها نزدیک شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین امروز، اسماعیل چانیا، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفت که گروه های مقاومت فلسطین توافق قرن را زیر پا گذاشته اند.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی حماس در این باره گفت: هدف از معامله قرن تغییر هویت قدس و مسجد الاقصی است که گروه های مقاومت فلسطین در دفاع از الاقصی موشک پرتاب می کنند. -قدس، بطلان معامله قرن.

چانیه یادآور شد: «اورشلیم اشغالی» محور درگیری با دشمن صهیونیستی است. امروز بیش از هر زمان دیگری حماس به پایان نبرد با دشمن صهیونیستی نزدیک شده است. وی پیش از این در سخنانی گفته بود: نبرد قدس نقطه عطف مهمی در روند مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی بود. شمشیر قدس تنها با آزادسازی تمام فلسطین و قدس و مساجد الاقصی در غلاف خواهد بود.

هنیه افزود: خروج آمریکا از افغانستان مقدمه خروج آمریکا از سایر مناطق است و در نهایت باعث تضعیف متحدان واشنگتن از جمله رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی تاکید کرد: فلسطین دغدغه اصلی همه ملت و آزادگان جهان است. امت سه اولویت مهم دارد. افزایش ارزش و جایگاه مساجد قدس و الاقصی، حمایت از مقاومت در فلسطین و تلاش برای برچیدن پروژه عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: قدس مرکز درگیری با دشمن صهیونیستی است. مقاومت به آماده سازی و تقویت ادامه خواهد داد. مقاومت گزینه راهبردی ما بوده و خواهد بود.

چانیه یادآور شد: امروز به دنبال تشکیل یک جبهه متحد با همه جریانات امت در برابر دشمن صهیونیستی هستیم. زمان تکمیل تکلیف درگیری تاریخی با دشمن صهیونیستی فرا رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید