حمایت آمریکا از منافقین نمونه ای از نقض حقوق بشر است


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879765

حسن لاسگردی گفت: آمریکا به نام منافع خود این آمادگی را دارد که منافقانی را که جنایات زیادی علیه ملت ایران مرتکب شده اند از لیست تروریست ها خارج کند و به آن هویت و مشروعیت دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن لاسگردی کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با تهران نیوز گفت: در تحلیل و تفسیر حقوق بشر و حمایت قانونی بین ما و آمریکایی ها تفاوت وجود دارد و آمریکایی ها حقوق بشر را بر اساس منافع خود و جمعی تعریف می کنند. منافع ملی و منافع ملی.

وی افزود: آمریکا از رویارویی جمهوری اسلامی ایران با تروریسم و ​​افزایش مقاومت در منطقه به عنوان یک اقدام تروریستی تعبیر می کند و این در حالی است که اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای دفاع مشروع تلقی می شود و آمریکایی ها از تروریست های تکفیری برای ایجاد بی ثباتی در منطقه حمایت می کنند. ایران و حتی تربیت تروریست در این زمینه، تهیه سلاح و کشتن افراد ایرانی که برای این کشور و مردمش زحمت کشیده اند و مورد احترام هستند.

آمریکا حاضر است به نام منافع خود جان هزاران نفر را به خطر بیندازد و حتی حاضر است منافقانی را که جنایات زیادی علیه مردم ایران مرتکب شده اند از فهرست تروریست ها خارج کند و به آنها هویت و مشروعیت دهد. سازمان گفت. یک کارشناس مسائل گفت ..

لاسگردی گفت: مقامات آمریکایی معتقدند با حمایت از منافقین و سران این سازمان، اگر ندانند که این سازمان در ایران و نزد مردم ایران محبوبیتی ندارد، می توانند اهداف سیاسی خود را علیه نظام اسلامی ایران دنبال کنند. حمایت از این سازمان به معنای حمایت از جنایتکاران و حمایت از تروریسم است.

وی گفت: حمایت از سازمان منافقین بر اساس هیچ منطق، اصول و مبنای هیچ سازمانی قابل قبول نیست. همه سازمان ها و نهادها می دانند که منافقین چه جنایت هایی مرتکب شده اند، اما ظاهراً در منطق مقامات آمریکایی، حمایت از منافقین نقض حقوق بشر و بی احترامی به مردم تلقی نمی شود و به راحتی از تروریست های منافق حمایت می کنند. اگر مقامات آمریکایی به آمار شهدای تروریست نگاه کنند، قطعا متوجه خواهند شد که از کدام سازمان حمایت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید