حمایت از 10 طرح و ایده رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911732

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور گسترده نوجوانان و جوانان در رویداد بسیج گفت: از ۱۰ ایده و طرح رویداد بسیج که در راستای سیاست ها و اولویت های یک شهر باشد حمایت خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسین دهناد در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم وی بیان کرد: حضور طیف گسترده ای از نوجوانان و جوانان که در ابتدای این مراسم به ارائه ایده های خود پرداختند قابل توجه بود.
وی ادامه داد: در این رویداد آثار بزرگی در زمینه های مختلف از جمله اپلیکیشن و خدمات نرم افزاری محتوای انیمیشن تولید می کنند.
یکی از اعضای شورای شهر قم با اشاره به اینکه مدیریت شهری با بیش از 370 نوع ماموریت در شهر مواجه است، گفت: این ماموریت ها از بدو تولد تا پایان عمر انسان است.
وی افزود: رفتار صحیح شهروندان در گرو آموزش صحیح به ویژه در سنین پایین است لذا آمادگی خود را برای حمایت از طرح های حوزه حمل و نقل و مردم به ویژه دانش آموزان اعلام کردیم.
دهناد افزود: 10 اثر را در حوزه های مختلف با محوریت بحث حمل و نقل، ایمنی و بحث که اولویت های شهری و سیاسی ما است، حمایت کرده ایم.
وی گفت: تعهد حمایتی ما مختص این رویداد نیست و پس از این رویداد با حمایت مالی تیم ها را راه اندازی و حمایت می کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید