حمایت شورای شهر قم از تجاری سازی و توسعه 3 ایده در رسانه بسیج و رویداد تولید محتوای دیجیتال


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912351

عضو شورای اسلامی شهر از حمایت شورای شهر قم از تجاری سازی و توسعه 3 ایده با موضوع شهر هوشمند و خدمات شهری در رویداد بسیج رسانه و تولید محتوای دیجیتال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معصومه امره یکی از اعضای شورای اسلامی شهر در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به حضور جوانان در گام دوم انقلاب. آزهار گفت: توجه به نسل جوان به عنوان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، فضای مجازی و بهره مندی از این اهمیت بر هیچکس پوشیده نیست. معتقدم هر جوان ایرانی با سرمایه گذاری اندک می تواند با فراگیری مهارت های دیجیتال در فضای مجازی کارآفرین شود.

وی ادامه داد: تولید محتوا در حوزه دیجیتال و برنامه نویسی مشکلی طاقت فرسا است و اگر انگیزه و امیدی پشت آن نباشد این حجم از کار را نمی توان انجام داد.
امره افزود: نوجوانان و جوانان بیش از هر متخصص دیگری به سلیقه و ذائقه سنی خود واقف هستند، بنابراین حضور و فعالیت آنها در عرصه تولید محتوا می تواند به بومی سازی حوزه دیجیتال و کاهش وابستگی ما به آن کمک کند. .
عضو کمیته اجرایی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در خصوص تبیین فرهنگ شهروندی تصریح کرد: فرهنگ شهروندی تحت تاثیر شبکه های مجازی و استفاده از ظرفیت این گونه رویدادها به صورت آنی تغییر می کند. ، می توانیم تهدیدها را در احتمالات تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: علاوه بر تاثیر برگزاری رویداد دیجیتال در ارتقای سواد رسانه ای، می توان از این ظرفیت ها با معرفی کسب و کارهای نوپا با تکیه بر فناوری اطلاعات و مهارت های فردی که با کمترین هزینه منجر به اشتغال و کسب درآمد می شود، استفاده کرد.
امره افزود: ظرفیت و استعداد نهفته ای در جوانان استان قم وجود دارد که باید چند برابر و تقویت شود، در این میان تیم ها فارغ از جایگاهی که دارند باید به سمت تجاری سازی ایده های خود سوق داده شوند زیرا در این جشنواره تنها چند تیم می توانند به عنوان یک تیم برتر معرفی شود، اما پس از پایان جشنواره می توان تیم ها را گرد هم آورد و با حمایت اصولی و هدفمند ایده های خود را به مرحله تجاری سازی رساند.
وی با اشاره به دغدغه های شورای اسلامی شهر در حوزه فناوری اطلاعات گفت: قطعا از سه ایده که در راستای شهر هوشمند و خدمات شهر و سیاست های شورای اسلامی شهر برای توسعه و تجاری سازی باشد حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید