حمایت غربی ها از رژیم صهیونیستی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

سخنگوی وزارت خارجه؛

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه کشورهای غربی به ویژه آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی در تلاشند تا جای ظالم و مظلوم را عوض کنند، گفت: حمایت‌های کشورهای غربی از رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، ناصر کنعانی روز دوشنبه در نشست خبری هفتگی خود درباره اوضاع این روزهای فلسطین و حمایت غربی ها از اشغالگری های گفت: تحولات مهمی در عرصه فلسطین در حال رخ دادن است. از سوی کشورهای مشخص حامی جنایت های مستمر رژیم صهیونیستی اکنون هم در تلاشند تا جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و بدون توجه به تضییع حقوق ۷۵ ساله و اینهمه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه فلسطین باز هم پشت این رژیم ایستادند و علیه ملت مظلوم فلسطین موضع می گیرند که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: دولت های غربی و آمریکا همچنان از جو تبلیغاتی سنگین خود علیه ملت فلسطین استفاده و از آن در افکار عمومی حمایت کنند به هیچ وجه پذیرفته نیست که برخی دولت ها چشم جنایت رژیم غاصب ببندند.

 

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم اسرائیل را فرو ریخت

صهیونیست ها در حال دادن تاوان اقدامات مخرب خود هستند

شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در برابر «طوفان‌الاقصی» مقاومت

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور خاطرنشان کرد:  البته در این مدت شاهد حمایت کشورهای قابل ملاحظه جهان بویژه کشورهای اسلامی در جنگ فلسطین علیه اسرائیل هستند. اقدام تحریک آمیز اسراییل علیه ملت فلسطین، قدس شریف و مسجدالاقصی مورد توجه ملت هاست که در بیانیه های آنها شاهد بوده ایم.

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران همواره موضع روشن و صریح داشت و در ایام اخیر هم موضع اصلی خود را در رابطه با این تحولات اعلام کردیم و هم در عالی ترین سطح رئیس جمهور و وزیر خارجه موضع را اعلام کردند و تحولات فلسطین مورد توجه جدی قرار دارد.

کنعانی همچنین از کشورهای اسلامی خواست تا از موضع فبسطین حمایت ویژه به ویژه حمایت سیاسی و معنوی داشته باشند.

وی گفت: باید با هم افزایی در مورد فلسطین این  امر در نشست همکاری های کشورهای اسلامی مدنظر قرار بگیرد.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید