تخطی از هنجارهای فرهنگی به هیچ وجه قابل قبول نیست / کارکنان باید برای تجاری سازی تولید برنامه ارائه دهند


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822122

محمد باکر محمدی لائینی گفت: در شهرها و محلات در حوزه فرهنگی با هنجارهایی مواجه هستیم و باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری به بیان بهترین توشه ها مانند تقوا و تقوا پرداخت و گفت:

وی با گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) آن را الگوی صبر، علم، اخلاق نیکو و محبت دانست و گفت: این الگو الگوی سخاوت، مهربانی و فروتنی است.

وی محبت و حمایت از فقرا و نیازمندان را ضروری دانست و گفت: باید از ترس امام حسن مجتبی(ع) نیازمندان را دستگیر و کمک کرد.

آیت الله لائینی اجرای و استقرار طرح شهر همدل در استان را خواستار شد و گفت: در این طرح اهالی به صورت خودجوش و داوطلبانه حداقل یک گوسفند نذری را بین نیازمندان همان محله توزیع کردند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز اولین دفاع از اسلام و نبرد بدر و یاد و خاطره آیت الله بافی گفت: در حوزه فرهنگی در شهرها و محله ها با هنجارهایی مواجه هستیم و باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم. بد.”

وی در بخشی از خطبه های نماز جمعه به نام سال و شعار سال جاری اشاره کرد و گفت: دولت و مسئولان استانی باید برنامه ها و برنامه های خود را برای عمل به شعار، دانش بنیان و تجاری سازی تولید ارائه دهند.

سخنگوی مقام معظم رهبری در مازندران با بیان اینکه در زمینه تجاری سازی تولید و صادرات مشکل فنی داریم، گفت: باید دید دولت در این زمینه چه دارد و برنامه ها در این حوزه باید آماده و عملیاتی شود.

وی خواستار تشکیل کمیسیون هایی برای چگونگی استفاده از ظرفیت مازندرانی های مقیم پایتخت و سایر مناطق در روند توسعه استان شد.

امام جمعه ساری در پاسخ به آخرین فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه نباید مغرور و منفعل باشیم، گفت: غرور از موقعیت و توانایی انسان را ناراحت می کند و ناامید و منفعل نیز مضر است زیرا در عرصه های مختلف موفقیت های زیادی داریم. “

آیت الله لنی با بیان اینکه آمریکا اذعان داشت فشار حداکثری بر ایران شکست خورده است، افزود: ملت ایران در کنار رهبری با ویژگی های منحصر به فرد خودباور، در سیاست های آمریکا در همه عرصه ها نقش خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید