حمایت کاخ سفید از شورشیان در ایران/به این کار ادامه خواهد داد


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917610

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ادامه سخنان ضدایرانی، حمایت از شورشیان را برای حمایت از معترضان دانست و مدعی شد: به این کار ادامه خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در ادامه سخنان ضد ایرانی، حمایت از شورشیان را حمایت از معترضان دانست و تاکید کرد: ما به این کار ادامه خواهیم داد.

سالیوان بدون اشاره به تشدید خشونت ها در کشورش و کشتار آمریکایی ها توسط نیروهای امنیتی و تبعیض نژادی گسترده در این کشور، تصریح کرد: دولت آمریکا از رئیس جمهور – که بسیار مستقیم و صریح در این موضوع بوده- شروع کرد تا رده های پایین جایگاه خود را روشن کرده اند. دولت ما از حقوق معترضان مسالمت آمیز حمایت می کند! از تلاش برای حقوق زنان حمایت می کند و از کرامت انسانی آنها حمایت می کند. حامی حقوق مردم در سرتاسر جهان برای خواستن یک زندگی بهتر، و ما همچنان برای این موضع خواهیم ایستاد.

سالیوان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اقدامات دولت آمریکا علیه جاسوسان آمریکایی دستگیر شده در ایران گفت که با برخی از خانواده های آنها در آمریکا مستقیماً از طریق تلفن یا از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ملاقات کرده است. : این موضوعی است که من شخصاً به عنوان مشاور امنیت ملی عمیقاً به آن متعهد هستم. من ده ها ساعت – اگر نگوییم صدها ساعت – روی این مسائل، ملاقات با این خانواده ها صرف کرده ام و این کار را ادامه خواهم داد. من این کار را انجام خواهم داد تا هر خانواده ای که مایل به دیدار من در کاخ سفید است بتواند این کار را انجام دهد. گاهی اوقات برنامه ریزی مشکل دارد. اما در طول یک سال گذشته این فرصت را داشته ام که با خانواده های بسیاری از بازداشت شدگان و بازداشت شدگان در روسیه، افغانستان، ونزوئلا، ایران، چین و جاهای دیگر ملاقات کنم و به این دیدار ادامه خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید