حمله استقلال به صدا و سیما; لجبازی کار شبکه سه و بهترین فوتبال است!

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای به آخرین اظهارات مجری برنامه ورزش و مردم واکنش نشان داد که به شرح زیر است:

باشگاه استقلال از فصل گذشته پیگیر حق پخش غیر زنده خود بوده و بر این اساس مکاتبات و جلسات زیادی با مدیران سد و سیما انجام شده است. متأسفانه نه تنها حق پخش زنده توسط صدا و سیما پرداخت نمی شود، بلکه محتوای غیر زنده نیز به عنوان یک اصل و یک حق در تمام دنیا پذیرفته شده است، خبری نیست.

همچنین متأسفانه تلویزیون در بازی های خانگی استقلال تبلیغات سازگار با محیط زیست را نشان نمی دهد و این موضوع بر درآمدزایی باشگاه تأثیر می گذارد. باشگاه استقلال حقوق خود و هوادارانش را قانونی و اصولی پیگیری می کند و این یک بازی نیست، برخلاف گفته آقای پیمان یوسفی، این موضع درست و منطقی است. این بازی کاری است که شبکه سوم سیما و برترین برنامه فوتبال انجام می دهند و متاسفانه جدا از تضییع حقوق فوتبال، با نحوه پخش مسابقه به هواداران نیز توهین می کنند.

به اطلاع می رسانیم تمام مراحل قانونی لازم از سوی باشگاه استقلال انجام شده است اما متاسفانه تلویزیون حق پخش زنده و غیر زنده را پرداخت نمی کند و باشگاه استقلال چاره ای جز احقاق حق خود و هوادارانش ندارد. باشگاه استقلال برای یک بار هم که شده پیشنهاد می کند تلویزیون درآمدهای خود از فوتبال را به صورت شفاف به مردم اطلاع دهد و مشخص کند که این درآمد به باشگاه ها می رسد یا خیر!

باشگاه استقلال وارد بورس شد و همه دخل و خرجش باید شفاف باشد اما متاسفانه نه تنها حق پخش پرداخت نمی شود بلکه مانع درآمدزایی باشگاه نیز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید