حمله به رودخانه تمام نشده است

حمله به رودخانه تمام نشده است

عبدالصمد مرفاوی پیشکسوت استقلال درباره شرایط پایانی استقلال گفت: استقلال نتایج قابل قبولی کسب کرده است اما متاسفانه جدا از یک هافبک خلاق که به آن نیاز دارد، حالا باید به دنبال مهاجمی برای گلزنی باشد. زستد انتظارات را برآورده نکرد و با اینکه در انگلیس بازی کرد و حساب هواداران خاصی برای او داشت، نمی توانست بازیکنی باشد که هواداران می خواستند. شاید جالب باشد که در 33 سالگی از استقلال و بازی های ملی خداحافظی کردم اما ژست جدید در 34 سالگی به استقلال آمد. به نظر من با توجه به اینکه استقلال بازی های پرفشاری خواهد داشت، لازم است کادرفنی تغییراتی در ترکیب ایجاد کند که به نفع آبی ها باشد.

وی در خصوص بازی با گل گهر سیرجان افزود: بازی زیبا اما سختی است. گل گهر نشان داد که او بی دلیل مقابل پرسپولیس به نتیجه قابل قبولی نرسید. این تیم کادرفنی خوب و بازیکنان باتجربه ای دارد که تمرینات بالایی دارند و می توانند برای استقلال دردسر ساز شوند. یکی از تاکتیک های گهر ضربات آزاد است. کیروش استنلی مهاجم گل گهر در این کار استاد است و دیدیم که توانست یک گل را مقابل پرسپولیس به تساوی بکشاند. مدافعان استقلال باید هوشیار باشند و اجازه ندهند او به راحتی سرش را بزند. گل گهر و استقلال یکی از جذاب ترین دیدارهای فصل خواهند بود و تا حدودی می توانند قهرمان این فصل را مشخص کنند.

سرمربی سابق استقلال درباره خصوصی سازی هر دو تیم خاطرنشان کرد: باید از یک جایی شروع شود. اگر اصولی کار کنیم آینده بسیار خوبی برای استقلال و پرسپولیس رقم خواهد خورد. امسال در بازی های آسیایی استقلال و پرسپولیس نداریم و کنفدراسیون فوتبال آسیا از ما خواسته است. این بار مأموران متوجه شدند که خبری از بخشش و شوخی نیست.

مرفاعی در خصوص اینکه هنوز برخی می گویند استقلال خوب بازی نمی کند، گفت: استقلال امسال تیم متفاوتی است و بهترین ها را دارد. بهترین خط دفاعی، پیک پاک و هر رکوردی که با نام استقلال ثبت شده است. بعضی ها می گویند استقلال خوب بازی نمی کند اما باید بگویم اصلا قدر زیبایی را نمی دانند.

دیدگاهتان را بنویسید