احتمال طغیان رودخانه در تهران/ در حاشیه رودخانه ها کار نکنید

احتمال طغیان رودخانه در تهران/ در حاشیه رودخانه ها کار نکنید

مدیریت بحران استان تهران: هرگونه فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه ها، عدم ایست و چادر زدن در اطراف رودخانه ها و حتی آبراهه های خشک، افزایش احتیاط در حضور و تردد در جاده های کوهستانی، عدم تردد و توقف افراد و ماشین آلات در رودخانه ها و آبراه ها به ویژه در هنگام وقوع سیل باید نظارت شود.

تسنیم: مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به گزارش هواشناسی از بارش باران در پایتخت به ویژه در مناطق کوهستانی نسبت به احتمال طغیان رودخانه ها هشدار داد و گفت: مردم از فعالیت در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

حامد یزدیمر از صدور اخطاریه زرد برای بارندگی در استان تهران از سوی سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این پیش بینی از بعدازظهر چهارشنبه 31 آذرماه تا پایان روز پنجشنبه 3 آذرماه در سطح استان تهران، به ویژه در مناطق مرتفع بارش، در برخی نقاط بارش، رعد و برق و وزش باد و در ساعات جداگانه مه، بارش و کولاک وجود دارد.

وی گفت: بر این اساس از کلیه افرادی که در حاشیه رودخانه ها کار و یا ساکن هستند تقاضا می شود به هشدارها و توصیه ها توجه کرده و تمهیدات لازم را به عمل آورند تا خسارت جانی و مالی به آن عزیزان وارد نشود.

یزدیمهر افزود: عدم انجام فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه ها، توقف نکردن و عدم چادر زدن در اطراف بستر رودخانه ها و حتی جاده های خشک، در هنگام رانندگی در جاده های کوهستانی احتیاط شود، افراد و ماشین آلات را در رودخانه ها و جاده ها متوقف نکنند. در هنگام سیل مراقب باشید

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر پاکسازی مسیل ها و مسیل ها تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار گرفته اند.