حمله تند یک پرسپولیسی به استعفای گل محمدی

حمله تند یک پرسپولیسی به استعفای گل محمدی

بحث استعفای یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس و همچنین مشکلات مالی این تیم که منجر به ضربه سفید در تمرین شد، واکنش مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت پرسپولیس را در پی داشت. مدافع دهه 60 پرسپولیس در این خصوص گفت وگویی با خبرورزشی انجام داده که در ادامه می خوانید:

شنیده اید که گل محمدی استعفا داده است؟

به نظر من اگر استعفای یحیی به خاطر مشکلات مالی باشد زیبا نیست چون نباید در میانه راه تسلیم شود، به نظرم گل محمدی باید تا پایان فصل بماند و بعد از پرسپولیس برود. به هر حال او تمام تلاشش را برای پرسپولیس کرد و نتایج خوبی هم گرفت اما باید در کنار تیم بماند و آن را تنها نگذارد، پرسپولیسی ها توقعاتی دارند و فقط به دنبال سربلندی تیم هستند.

از عملکرد گل محمدی در این فصل راضی هستید؟

پرسپولیس در این فصل قوی به نظر نمی رسید و شاید در دو بازی شاهد پرسپولیس واقعی و با کیفیت بودیم اما در اکثر بازی ها این تیم خوب نبود. شاید 40 تا 50 درصد قدرت پرسپولیس را دیده ایم.

فکر می کنی مشکل پرسپولیس کجاست؟

خب واقعیت این است که گل محمدی بازیکنان خوبی به خدمت نگرفت، مثلا رضا اسدی استانداردهای پرسپولیس را نداشت. به نظرم ربیحه، انصاری و احمدزاده نباید از پرسپولیس می رفتند، اگر گل محمدی همین سه بازیکن را حفظ می کرد شرایط تیم خیلی بهتر می شد.

دو بازیکن تاجیک هم به خدمت گرفته شدند اما ظاهرا هنوز به ثمر نرسیده اند؟

خیلی بهتر بود به جای این دو تاجیک، دو بازیکن امید را در لیست قرار می دادند. نمی دانم چرا باشگاه از آکادمی اش نمی خورد؟ اما چشمش به چند بازیکن خارجی است.

خیلی ها معتقدند مشکل این تیم بی پولی است و مدیریت همچنان نمی تواند پول بازیکنان را بدهد و به همین دلیل بازیکنان اعتصاب می کنند؟

مدیریت باشگاه موظف است برای چنین مشکلاتی راه حل ارائه دهد، هنر مدیریت این است که در زمان بی پولی از منابع دیگر استفاده کند و درآمدزایی کند. وگرنه با وجود پول خاله میتونه!

بازیکنان باید پول بدهند. برای ما مهم نیست که کی سرمربی پرسپولیس باشد، برای ما موفقیت تیم و سربلندی آن مهم است. امیدوارم این مشکلات تمام شود و پرسپولیس به آرامش برسد تا نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید