حمله غارتگر عجیب: مردی که پیراهن پرسپولیس را نقد می‌فروشد بین ما احترامی ندارد

حمله غارتگر عجیب: مردی که پیراهن پرسپولیس را نقد می‌فروشد بین ما احترامی ندارد

بازی پرسپولیس و فولاد در هفته گذشته حواشی زیادی داشت. محور اصلی این دیدار مهدی هاشمی نسب مدافع سابق پرسپولیس بود که با گذشت 20 سال از انتقال جنجالی اش به استقلال همچنان مورد انتقاد هواداران پرسپولیس است و شاهد پرتاب الفاظ رکیک به سمت او بودیم.

سرمربی فعلی فولاد قبل از شروع بازی به طرز عجیبی به سمت او رفت و پس از توهین هواداران پرسپولیس با پیراهن استقلال درب پرسپولیس را باز کرد. هاشمی نسب روی خط دروازه بوسید و هواداران پرسپولیس را بیش از پیش تحریک کرد.

همچنین در بین دو نیمه و زمانی که هاشمی نسب قصد ورود به تونل منتهی به رختکن را داشت، پس از شعارهایی که بازیکنان پرسپولیس به سمت او زدند، حرکت زشتی انجام داد و احتمال مجازات وجود دارد.

اما 2 روز مانده به بازی در هتل اوین، درگیری شدیدی بین سپهر حیدری و مهدی هاشمی نسب رخ داد که اگر دخالت چند فوتبالیست نبود، خیلی بدتر می شد. از این رو به سراغ سپهر حیدری رفتیم تا در این باره و البته شرایط فعلی پرسپولیس گفت وگویی داشته باشیم. صحبت های کاپیتان سابق پرسپولیس را در ادامه می خوانید.

ابتدا از ماجرای دعوای شما با مهدی هاشمی نسب در هتل شروع می کنیم. داستان چی بود؟

اولاً من نمی خواهم نام این شخص را ذکر کنم. واقعا باید متاسف باشیم به حال این فوتبال که اینجوری ها به خودشون اجازه میدن هر چی میخوان بگن و به هر کی میخوان توهین میکنن. او باید بداند که هر چه دارد از پرسپولیس و هوادارانش است و واقعا مدیون این تیم و هوادارانی است که به آنها توهین کرده است. ما در خانواده پرسپولیس به کسی که به پیراهن تیمش پشت کرده و آن را به پول فروخته و به تیم رقیب پیوسته است، احترام نمی گذاریم. من دو روز قبل از بازی هتل اوین با این آقا جلسه داشتم و با هم جر و بحث کردیم. وقتی یکدفعه مرا دید به سمتم آمد و گفت چرا احترام من را حفظ نمی کنی و من به او توضیح دادم که خانواده پرسپولیس به فردی مثل تو احترام نمی گذارند. سپس آن حرکات زشت را در زمین انجام داد و واقعا دیگر کوچکترین احترامی برای او قائل نیستم.

علت ناراحتی هاشمی نسب چیست؟

نمی دانم واقعا چه بلایی سرم آمده بود؟ او به من گفت چرا علیه من استوری گذاشتی اما من اصلا در مورد او مطلبی نذاشتم چون در حدی نبود که بخواهم برای او وقت بگذارم و این کار را انجام دهم اما بعد از توهین به پرسپولیس و هواداران پرسپولیس دیگر این سکوت قابل قبول نبود و باید واکنش نشان می دادیم. داشتم نشون میدادم

درباره حواشی بازی قبل و مصاحبه تند هاشمی نسب با هواداران پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

وقتی همه کاری انجام می دهند، باید عواقب آن را در نظر بگیرند و همه چیز را بپذیرند. اگر تخلفی وجود داشته باشد، تقصیر آن شخص است. وقتی حرکات تحریک آمیز و توهین آمیز می کند و مرتب در مصاحبه هایش می گوید که تیم ویژه یک تیم خاص است و در بازی دروازه و تور را می بوسد و حرکات زشتی می کند، طبیعتا باید منتظر واکنش باشد. پرسپولیسی ها هیچ وقت آغازگر هیچ تنشی نبوده اند و بی دلیل به کسی بی احترامی نمی کنند. درضمن شاید بیننده و توهین کننده هم هست و این آقا چطور به خود اجازه می دهد به جامعه بزرگ پرسپولیسی ها توهین کند؟ هرکسی پیراهن پرسپولیس را به پول بفروشد دیگر احترامی بین پرسپولیسی ها ندارد و این یک مشکل طبیعی است.

وقتی عکس کار زشت این پسر خطاب به هواداران پرسپولیس را دیدم شوکه شدم و به هواداران پرسپولیس حق واکنش دادم.

پرسپولیس در دو بازی ابتدایی خود 4 امتیاز از دست داد. به نظر شما دلیل این امر نگران کننده نیست؟

ببینید حداقل 5 هفته باید بگذرد تا کیفیت واقعی تیم ها مشخص شود. درست است که این امتیازات خیلی مهم است، اما شک نکنید که تیم های دیگر هم امتیاز زیادی از دست خواهند داد و فکر می کنم از هفته دهم به بعد می توان تشخیص داد که چه تیم هایی مدعی قهرمانی هستند. همچنین پرسپولیس در خط حمله کمبود بازیکن داشت و همین امر باعث شد در دو بازی اول کادرفنی با مشکل مواجه شود. درست است که مهاجم باتجربه ای مثل لوکادیا را آوردند اما این اتفاق خیلی دیر رخ داد و چند هفته طول می کشد تا این بازیکن در تیم جا بیفتد. ای کاش مدیران باشگاه خیلی زودتر لوکادیا را می آوردند، اگر این اتفاق می افتاد اوضاع فرق می کرد. یا مثلاً با امضای دیابه این اتفاق افتاد و نمی‌دانم چرا پرسپولیس بازیکن خاصی را می‌خواهد، بلافاصله نامش می‌آید و افرادی که به نوعی به باشگاه نزدیک هستند، اسامی بازیکنان مورد نظر این تیم را فاش می‌کنند. . این مشکل در مذاکرات مشکل ایجاد می کند و قیمت بازیکن را بالا می برد و برخی از ایجنت ها هر کاری را به نفع خود انجام می دهند.

آینده پرسپولیس را در این فصل چگونه می بینید؟

من به این تیم امیدوار هستم و مطمئناً پرسپولیس از هفته های آینده در سطح قهرمانی ظاهر خواهد شد. همچنین تیم ها مقابل پرسپولیس بسیار تدافعی بازی می کنند و تیم ما را تحت فشار قرار می دهند. بنابراین پرسپولیس باید همیشه برنامه دوم داشته باشد تا مشکلی مثل بازی با فولاد پیش نیاید. شک نکنید کادر فنی ما آنقدر خوب و باهوش هستند که این مسائل را به خوبی مدیریت کنند. امیدوارم پرسپولیس خیلی زود به اوج برسد و قهرمانی در پایان فصل از آن ما شود.

دیدگاهتان را بنویسید