حمله پهپادی جدید به تأسیسات وزارت دفاع در اصفهان

حمله پهپادی جدید به تأسیسات وزارت دفاع در اصفهان

تسنیم نوشت: این ریز پرنده هنگام نزدیک شدن به محوطه وزارت دفاع توسط سامانه های پدافندی مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به دلیل عدم موفقیت این حمله هیچ خسارتی وارد نشد.

ایسنا نوشت: این دومین بار است که مجموعه امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع اصفهان مورد حمله پرندگان کوچک قرار می گیرد ساعت 23:30 شامگاه 8 بهمن سال گذشته برخی منابع محلی در استان اصفهان. گزارش داد که صدای انفجار در نزدیکی خیابان شنیده شد. خانه اصفهان گزارش داد ساعتی بعد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای جزئیات بیشتری از این حادثه را منتشر کرده و علت آن را «حمله ناموفق با استفاده از میکروپرندگان» به یکی از مجتمع های کارگاهی اعلام کرده است. این وزارتخانه بر اساس این اطلاعیه، با تکیه بر اقدامات پدافندی، یکی از ریزپرنده ها مورد اصابت پدافند هوایی یکپارچه قرار گرفت و دو فروند هواپیمای دیگر نیز در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزیر کشور: از حمله پرندگان کوچک به اصفهان چشم پوشی نمی کنیم

احمد واحدی وزیر کشور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا گزارش حمله نافرجام پهپاد به یک مرکز نظامی در اصفهان را تایید می کند یا خیر، گفت: خیر، ما این خبر را تایید نمی کنیم. گزارش ورود پرنده کوچولو.» و باید بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید