حواشی جلسه شورای اداری گچساران/ از فاجعه بزرگ «حکومت معنوی» تا خطر بزرگ «دولت کل» + تصاویر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس; زمانی فر رئیس صمت گچساران در این مراسم گفت: طرح نظارت بر بازار را در برنارانه راه اندازی کرده ایم و تمامی ادارات بازار را به صورت روزانه و با ظرفیت کامل اعزام کرده ایم. گشت مشترک با محوریت فرمانداری شهرستان تشکیل شده که با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: در روزهای اخیر گاهی با کمبود برخی کالاها مواجه شده ایم و این مشکلات نیز برطرف شده است. 23 تن گوشت مرغ گرم به بازار شهر تزریق شده و در این زمینه کمبودی وجود ندارد.

زمانی فر ادامه داد: اگرچه این روزها تمایل مردم به خرید کاهش یافته است، اما کره در برخی از فروشگاه های بزرگ سطح شهر موجود است، اما مغازه های کوچک استقبال چندانی نکرده اند اما قیمت برنج تا حدودی افزایش یافته است.

رئیس صمت گکساران افزود: صنعت، معدن و تجارت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها درگیر کار زیادی هستند در حالی که این طرح با کمترین تنش و چالش در شهرستان اجرا شده است.

سرهنگ پاسنده فرمانده سپاه گچساران نیز گفت: ما کشوری مقتدر و با عزت هستیم و دشمنان چشمی برای دیدن عزت انقلاب اسلامی ندارند و مدام به فکر توطئه علیه ایران اسلامی هستند لذا هر زمان که کارکنان ما برای رفع مشکلات تلاش می کنند. از مردم آستین “دشمنان نیز قیام کرده اند.

وی افزود: در بحث اصلاح ارز ترجیحی، دولت ماه ها تحقیق و کارشناسی انجام داده تا چنین برنامه ای را برای جلوگیری از فساد، قاچاق و… اجرا کند، بنابراین همه باید هوشیار باشیم. اما افرادی هستند که در زمین دشمن بازی می کنند و کسانی که شعارهای ضد ساختاری می دهند از صف مردم جدا می شوند و ما هیچ تعارفی برای متخلفان نظم و امنیت مردم نداریم و قاطعانه توزیع می شود.

پسنده ادامه داد: مطمئن باشید انقلاب اسلامی در چشم دشمنان کورکورانه از این مرحله عبور خواهد کرد، هر چند از مسئولان انتظار می رود که به صورت جهادی به مردم خدمت کنند و با انحصار طلبان و قانون شکنان برخورد قاطعانه داشته باشند.

امام جمعه گچساران نیز در ادامه این نشست گفت: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان به طرق مختلف توطئه و توطئه کردند، اما در این بین گروهی در مقابل نقشه های شوم دشمنان به درستی عمل و وظایف خود را انجام دادند و گروهک رد شد.» دشمن.

حجت الاسلام حجازی افزود: پس آقایان همه مسئولیم و می دانیم که الان وقت کار است و باید قوی باشیم و برای رفع مشکلات جهادگران تلاش کنیم. بنابراین ممکن است عده ای دشمن دشمن باشند و بخواهند برای کشور هم مشکل ایجاد کنند پس باید در مقابل آنها محکم بایستند و قاطعانه با آنها برخورد کنند.

وی ادامه داد: با این حال دستگیری نیازمندان امری ضروری است، هرچند آموزش برای اجرای بهتر طرح دولت بسیار مهم است، زیرا یارانه ملت باید به دست توده مردم بیاید و این طرح اصلاح ارز ترجیحی همچنان به نفع مردم خواهد بود. مردم. “

امام جمعه گچساران بیان کرد: باید به مردم بگوییم که کمبود کالا وجود ندارد هر چند که خود مردم در آینده مزایای این طرح را خواهند دید و از کارکنان انتظار داریم همه کارها را انجام دهند.

دیهیمی هاب فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: مردم ما فهیم هستند و در همه عرصه های انقلاب پیشگام بوده اند و در اجرای مطلوب برنامه دولت در کنار مسئولان خواهند بود چرا که بحث در جهت حمایت خواهد بود. از مردم.”

وی افزود: انتظار داریم در جلسات بین ادارات احترام متقابل لازم باشد و مدیران را با صبر و بردباری بیشتر می طلبد.

دیهیمی حب ادامه داد: اما پس از عرضه گوشت مرغ، بازار دیگر مشکلی ندارد. برخی بازاریان در بحث روغن مورد استقبال قرار نگرفتند، هرچند به گفته مدیر کارخانه روغن نباتی گچساران، حدود 115 تن روغن ذخیره کردند تا بین مردم توزیع شود.

فرماندار گچساران گفت: از این رو تبلیغات منفی نیز صورت می گیرد و اگر کمبودی وجود دارد ممکن است ناشی از سوء مدیریت باشد که باید به آن نیز رسیدگی شود. این روزها در برخی از شرکت ها بحث جلسات صنفی کارگران مطرح می شود و جلسه در هر شرکت یا دستگاهی نتیجه منفی برای فرد خواهد داشت، بنابراین برخی از جلسات جنبه قانونی ندارد و مدیران باید این موارد را اصلاح کنند.

وی افزود: گچساران از نظر امنیت یکی از بهترین شهرستان هاست اما نکته اینجاست که بعد از بحث حمایت از خانواده زندانیان انتظار داریم بندها با هم همکاری کنند. هر چه زودتر از شر آن خلاص شوید.

دیهیمی حب ادامه داد: مردم باید بدانند که در حذف یارانه ها حق نداریم و یارانه ها هدفمند و چند برابر شده است. وظیفه اصلی ما تبیین و تبیین این طرح است و نخبگان اقتصادی این طرح را جراحی اقتصادی و سل می نامند.» با هدف حمایت از افراد و گروه های کم درآمد.

فرماندار گچساران گفت: زمانی که برای ارز 4200 دلاری تصمیم گیری شد بیش از 74 میلیارد دلار روانه بازار شد اما بیشتر آن به دست کسانی که واردکننده بودند و کمتر به دست مصرف کنندگان رسید و تهدیدی برای تولید بود. سال گذشته اما 450 میلیارد کسری بودجه داشتیم که با اصلاح ارز ترجیحی این مشکل برطرف می شود.

وی افزود: آقای رئیس جمهور ریسک بزرگی کردند و برای کشور فداکاری کردند و این طرح را ارائه کردند که قطعا منافع زیادی برای کشور ما و مردم خواهد داشت. اما در کنار یارانه بحث کالاهای الکترونیکی را هم داریم در حالی که یارانه ها به هیچ وجه حذف نمی شود و امروز مشکلی با ذخایر ارزی و کالاهای اساسی نداریم.

دهمی گفت: با این حال جنگ اوکراین و روسیه بازارهای جهانی را به چالش کشیده و منجر به افزایش 13 درصدی مواد غذایی در سراسر جهان شده است، بنابراین ما در یک جنگ اقتصادی قرار داریم.

وی ادامه داد: اما با اجرای این طرح قدرت خرید دهک های پایین جامعه افزایش می یابد و تبدیل به یک طرح کارشناسی شده است. اما باید توجه داشت که دولت سیزدهم در این زمینه نگاه منفی ندارد. اگرچه در دولت قبل آقای نوبخت می گفت شبی که یارانه پرداخت شد، شب فاجعه بزرگ دولت بود، اما در این دولت چنین چیزی وجود ندارد.

عکس های بیشتر را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید