هیات اداری شهرستان کهگیلویه / از آخرین جلسه تا اخراج یکی از مدیران از جلسه

زمان: 17:40
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775318

شورای اداری شهرستان کهگیلویه در اتاق جلسات فرمانداری تشکیل شد که دارای زمینه های قابل توجهی نیز بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زاگرس ، صبح امروز جلسه اولیه شورای اجرایی کهگیلویه در اتاق جلسات استان شهرستان برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه در این جلسه با تبریک هفته نیروی انتظامی ، آخرین روز خدمت خود را در این نهاد اعلام کرد و گفت: وی 15 سال با لباس فرمانده ناجا کار کرده است و فردا بازنشسته می شود و آخرین شرکت کننده در جلسه شورای اداری

سرپرست شهرداری دهدشت نیز در این جلسه با بیان اینکه این آخرین جلسه شورای اداری بود گفت: برای خانواده یکی از کارکنان این اداره اتفاقی افتاد که من از مردم این شهر شرمنده شدم.

احسان تابش نژاد افزود: این اقدام به مسائل اقتصادی برمی گردد و هرگونه توجیهی را می توان به هر نحوی بیان کرد ، این موضوع قابل پاک شدن نیست.

وی تصریح کرد: شهر کهگیلویه با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می کند و شهرداری دهدشت شرایط بدتری نسبت به سایر ادارات دارد.

تابش نژاد ادامه داد: این مسائل باید در جایی برای همیشه حل شود و همه همکاران و ادارات باید به این نهاد برای رسیدن به آرامش نسبی کمک کنند.

وی گفت: این شهرداری با بازی با سوپرمن مشکلات خود را حل نمی کند. و همه ما باید برای حل مشکلات با هم همکاری کنیم

شهردار گفت: شهر دهدش 15 سال است که در بن بست است و با طرح جامع مصوب امیدوار است با ساخت و ساز از رکود خارج شده و شهرداری به هدف ثبات برسد.

رئیس اداره مالیات شهرستان کهگیلویه در آن جلسه از سخنرانان بابت عدم ملاقات با زمان مقرر خود شکایت کرد و گفت: باید در جلسه دیگری شرکت کنند و به این موضوع احترام گذاشته شود.

فرماندار کهگیلویه جلسه شورای اداری را مهم خواند و دستور حذف مدیر از جلسه را صادر کرد و با همراهی مسئول حراست استاندار ، مدیر مربوطه از جلسه حذف شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید